Haku
Viitteet 1-10 / 24
Asiakastyytyväisyystutkimus Kainuun Ravirata Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön aihe tuli toimeksiantona Kainuun Ravirata Oy:ltä. Työn tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus ravien yleisölle. Raviurheilu Suomessa on kokenut muutoksia toimintaympäristössään. Paikan ...
Henkilöautokorjaamon prosessin kuvaus ja kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin ja kehitettiin Autotalo Hartikaisen henkilöautokorjaamon toimintaa Kajaanin toimipisteellä. Työn tavoitteena oli löytää ja ratkaista nykyisen korjaamoprosessin ongelma-kohtia. Lisätavoitteena ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Kajaanin K-Citymarket kassa- ja käyttötavaraosastoille.
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli tehdä asiakastyytyväisyystutkimus, jonka toimeksiantajana oli Kajaanin K-Citymarket. Tutkimuksessa keskityttiin asiakkaiden tyytyväisyyteen kassa- ja käyttötavaraosastojen osalta. Tavoitteena oli ...
Asiakastyytyväisyyskysely Kahvila Porinalle
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Kahvila Porinan asiakkaiden asiakastyytyväisyys niin palvelusta, tuotevalikoimasta, näkyvyydestä kuin viihtyvyydestä. Pääasiallisena tavoitteena oli kerätä asiakkailta mielipiteitä ...
PRT-Forest Oy, asiakastyytyväisyystutkimus
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka tyytyväisiä PRT-Forest Oy:n asiakkaat, eli tytäryhtiöt, ovat konsernin hallintoyhtiönä toimivan emoyhtiön tuottamiin palveluihin. Palveluntuottajina mukana asiakas-tyytyväi ...
Kajaanin ammattikorkeakoulun laatujärjestelmän itsearviointi opiskelijan näkökulmasta
(2020)
Tämä opinnäytetyö on osa Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvi) suorittamaa auditointia, joka toteutetaan kuuden vuoden välein. Viimeksi auditointi on tehty vuonna 2014, jolloin Kajaanin ammattikorkeakoulu sai ...
Asiakastyytyväisyyskysely nimenmuutospalvelua käyttäneille asiakkaille: Case Digi- ja väestötietovirasto
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana oli Digi- ja väestötietovirasto, joka käsittelee valtakunnallisesti nimiasioita. Keväästä 2019 lähtien nimenmuutoshakemuksen on voinut tehdä sähköisesti sähköisessä nimenmuutospalvelussa. ...
Asiakaspalautekysely Original Sokos Hotel Valjuksen kokoustiloista
(2020)
Kokous tarkoittaa ihmisten kokoontumista. Kokoukset voivat vaihdella hyvin paljon, ne voivat olla yksinkertaisia aamupalavereita tai monimuotoisempia kokouksia. Kokouksen kesto vaihtelee ja se voi sisältää erilaisia ...
Jätehuoltopalveluiden markkinointi ja asiakastyytyväisyys Jätekukko Oy:ssä
(2020)
Opinnäytetyö toteutettiin jätehuoltoyhtiö Jätekukko Oy:n toimeksiannosta. Työn tavoitteena oli kartoittaa yrityksen Lavakukko, Noutokukko ja Pihakukko -palveluiden markkinoinnin nykytilaa henkilökunnan ja asiakaskunnan ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Petäjälammen Herkulle
(2020)
Opinnäytetyö keskittyy Petäjälammen Herkun asiakastyytyväisyystutkimukseen, jonka avulla on mahdollista selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä sekä kehittää yrityksen toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. Asiakastyytyväisyyttä ...