Haku
Viitteet 1-10 / 37
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia henkilöstöravintola Salpakeskukselle digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon opas, joka tarjoaa erilaisia ideoita tuleviin kampanjoihin ja vinkkejä onnistuneeseen ...
Matkailuvlogi : Wienin huurteinen matka Itävaltaan
(2020)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi kuinka tehdä matkailuvlogi. Matkailuvlogit ovat ajankohtainen sosiaalisen median innoittama maailmanlaajuinen ilmiö, jossa matkailuvloggaajat pitävät päiväkirjaa matkastaan videomuodossa ...
Livetreenit osana yritystoimintaa : Selvitystyö vaihtoehtoisista sovelluksista livetreenien toteuttamisessa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, testata ja arvioida vaihtoehtoisia sovelluksia livetreenien toteuttamisessa. Tavoitteena oli myös tuottaa toimeksiantajalle sellaista tietoa, joka auttaisi häntä kehittämään ...
Instagram-tilin luominen ja käyttöönotto Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayritys Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle toimiva ja käyttöön otettava Instagram-tili, jota voidaan hyödyntää jatkossa markkinointikanavana ja esimerkiksi tiedotuskanavana. ...
3D-hahmoanimaation luominen mainostukseen ja sen tehokkuuden mittaaminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutustua ammattimaiseen 3D-animaation työnkulkuun, käyttää tuotettua animaatiota mainoskampanjassa ja analysoida kampanjan tuloksia mainostuksen tehokkuuden parantamiseksi ...
Sosiaalisen median sisältöstrategian luominen Sp-Koti Kajaanille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda Sp-Koti Kajaanille, Kainuun Kodikas Oy LKV:lle sisältöstrategia sosiaalisen median markkinointia varten. Tätä sosiaalisen median strategiaa yritys voi hyödyntää työkalunaan ...
Sosiaalisen median vaikutus Kajaanin lukion ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden liikuntakäyttäytymiseen
(2019)
Tämä Kainuun Liikunta ry:n toimesta tehtävä tutkielma käsittelee Kajaanin lukion ensimmäisen vuosikurssin opiskelijoiden sosiaalisen median ja sen liikuntasisällön käyttöä sekä näiden vaikutuksia nuorten liikuntakäyttäytymiseen. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma - IamAI koulutusmarkkinointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Kajaanin ammattikorkeakoulun syksyllä 2019 alkanutta ja markkinointinimeä ”IamAI” kantavaa tekoälykoulutusohjelmaa varten. Opinnäytetyö on ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen pienyrityksen markkinoinnissa - case Helin hivus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli hyödyntää Facebookia ja Instagramia pienyritys Helin hivuksen markkinoinnissa. Itse työhön kuului näiden kanavien perustaminen yritykselle, sekä Instagramin käyttöön liittyvä opettaminen ...