Haku
Viitteet 1-10 / 22
Palauttamo-valmennuksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Työuupumus on paljon tutkittu aihe ja laajalti tunnistettu ongelma. Uupumuksen varhaisten merkkien havaitseminen ja avun saaminen oikeassa kohdassa on oleellista, jotta työuupumus ei syvene. Syvetessään työuupumus voi ...
Huoneistotietojärjestelmän käyttöönotto ja muutosjohtaminen asiakasrajapinnassa
(2021)
Suomessa ollaan siirtymässä paperisten osakekirjojen maailmasta sähköiseen rekisteriin. Vuoden 2019 alusta otettiin käyttöön sähköinen huoneistotietojärjestelmä. Järjestelmään kootaan vähitellen tiedot taloyhtiöistä, ...
Uraohjauksen kehittäminen palvelumuotoilun avulla ammatillisessa koulutuksessa
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee ammatillisen koulutuksen uraohjauksen käytänteiden kehittämistä palvelumuotoilun menetelmien avulla. Tarkastelussa on ammatillisen toisen asteen matkailualan koulutus, jonka uraohjaukseen ...
Yhteyshenkilöttömien yritysten palveluiden kehittäminen - Case Pohjois-Karjalan Osuuspankki
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, millaisia palvelutarpeita Pohjois-Karjalan Osuuspankin yhteyshenkilöttömillä yrityksillä on sekä laatia suunnitelma, millä keinoilla asiakkaiden palveluiden käyttöä olisi mahdollista ...
Asiakaslähtöisyyttä ja osallistamista turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluihin
(2020)
Ylemmän ammattikorkeakoulun opinnäytetyön aihe oli asiakaslähtöisten ja osallistavien turvapaikanhakijoiden vastaanottopalveluiden kehittäminen Kajaanin vastaanottokeskukseen. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Kajaanin ...
Luontoliikunnan kehittäminen Rauhalahdessa
(2020)
Tämä työn toimeksiantaja on Kuopion Kylpylä Oy:n eli Kylpylähotelli Rauhalahti. Toimeksiantajan päätavoite on tarjota monimuotoista majoitusta hotellissa, huoneistohotellissa ja studiohotellissa, hyviä ruokaelämyksiä ja ...
Iäkkään ihmisen elämän loppuvaiheen hoidon laadun kehittäminen läheisten ja työntekijöiden arvioimana
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Kehittää Kajaanin Arvola-koti ry:n ympärivuorokautisen hoidon asiakkaiden palliatiivisen hoidon laatua yhteiskehittämällä. Opinnäytetyö toteutettiin palvelumuotoilun menetelmin. Palvelumuotoilun ...
Nuorten osallisuuden kehittäminen VarmaStartti -hankkeessa
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin VarmaStartti -hankkeessa, jonka tavoitteena oli kehittää matalan kynnyksen toimintamalli, valmennuspolku nuorelle sosiaalisen vahvistamisen, sujuvan arjen, terveydentilan tarkastelun ja oman ...
Kohti monikanavaista palvelukokemusta lemmikkialan yrityksessä.
(2021)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö on laadullinen tapaustutkimus, jossa edettiin palvelumuotoilun vaiheiden mukaisesti. Työn lähtökohtana oli kehittää toimeksiantajayrityksen Yritys X:n tarjoamaa asiakaskokemusta. Työ ...
Meijän kirjasto - Iisalmen kaupunginkirjaston asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Kirjaston toimintaympäristö muuttuu. Tulevaisuuden kirjasto ei ole enää pölyyntyneiden kirjojen säilytyspaikka, vaan kuntalaisia osallistava koko kansan olohuone, joka vastaa entistä paremmin käyttäjien tarpeisiin ja ...