Haku
Viitteet 1-10 / 11
Käyttöliittymägrafiikan Perusteet Pelinkehityksessä
(2023)
Opinnäytetyö sisältää perustietoa ja teoriaa UI-grafiikasta sekä katsauksen siihen, miten peliin voidaan suunnitella UI-grafiikkaa. Opinnäytetyön alussa tutkittiin symboliikkaa, joita peleissä sekä nettisivuilla usein ...
Taidetta generoivien tekoälyjen vaikutus pelitaiteeseen
(2023)
Työn tavoitteena on avata, tutkia ja analysoida AI-työkalujen käyttöä videopeliteollisuudessa. Aihetta tutkitaan artistin näkökulmasta. Työssä avataan ensin minkälaisia erilaisia AI-työkaluja on ja selittää yksinkertaistettuna ...
Muutosjohtaminen uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottovaiheessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena on muutosjohtaminen uuden toiminnanohjausjärjestelmän käyttöönottovaiheessa. Tarkoituksena on helpottaa toimeksiantajalla tapahtuvaa toiminnanohjausjärjestelmän muutosta. Tavoitteena on perehdyttää ...
Effect of Total Quality Management Practices on Customer Satisfaction and Retention of Nigerian Hotels. A study of Crown Inn Hotel, Lagos, Nigeria
(2023)
This study examined how Total Quality Management (TQM) practices were implemented at Crown Inn Hotel, with an emphasis on the impact on customer satisfaction and retention. Crown Inn Hotel understands the value of an ...
Raitiovaunun lattiaritilän hitsauksen robotisointi
(2023)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Skoda Transtech Oy:n raitiovaunutuotannon automatisaatioastetta robotisoimalla Tampereen raitiovaunuprojektiin liittyvien lattiaritilöiden hitsaus. Lattiaritilöiden hitsaaminen oli havaittu ...
Tekoälyn soveltaminen sulautetussa laiteympäristössä
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Kajaanin ammattikorkeakoulun tilauksesta. Sen keskeisiä aihepiirejä ovat tekoäly, koneoppiminen, neuroverkot, sulautettu tekoäly, reunalaskenta ja sulautetut järjestelmät. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Virtuaalisten avustajien hyödyntäminen web-käyttöliittymissä
(2023)
Virtuaalisten avustajien suosio ja käyttö ovat olleet kasvussa jo jonkin aikaa. Suurin syy tähän on ollut AI-teknologian kehitys ja integrointi virtuaalisiin avustajiin. Tästä huolimatta virtuaaliset avustajat eivät vielä ...
Asiakaslähtöinen kuntouttava työote mielenterveyskuntoutujien avopalveluissa
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä(t): Huotari Sanna & Fordell Jenni
Työn nimi: Asiakaslähtöinen kuntouttava työote mielenterveyskuntoutujien avopalveluissa
Tutkintonimike: Sairaanhoitaja AMK
Asiasanat: kuntouttava työote, kuntoutusprosessi, ...
Akatemiavalmennuksen kehittäminen urheilijan kaksoisuraa tukevammaksi
(2023)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, jonka tavoitteena oli kehittää toisen asteen akatemiavalmennusta Kajaanin Junnu Hokki 68 ry:ssä urheilijan kaksoisuraa tukevammaksi. Opinnäytetyön lähtökohtana oli urheilijan omatoimisuuden ...
Pelattavuuden ja realismin tasapaino videopeleissä
(2023)
Opinnäytetyön tarkoitus oli tarkastella realismin ja pelattavuuden tasapainoa eri videopeleissä. Pelit rajattiin kolmeen eri genreen, jotka olivat ammuntapelit, seikkailu/ toimintaseikkailupelit ja selviytymispelit. Yhteensä ...