Haku
Viitteet 1-10 / 248
YouTube as a Career and a Marketing Tool
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tutkia YouTubea sekä ammattina että työkaluna. Työssä tutkitaan, mikä ajaa katsojia katsomaan sisältöä, millainen sisältö onnistuu parhaiten, ja kuinka YouTubea voidaan parhaiten käyttää ...
Digital Marketing Implementation Plan for Kainuun Aalto
(2019)
The purpose of the thesis was to create a digital marketing implementation plan for Kainuun Aalto.
Aalto community college, a department of Kainuun Aalto Center of Expertise, was seeking to attract a new market segment: ...
Videopelit ja taide
(2019)
Videopelien suosio on kasvanut räjähdysmäisesti viimeisten vuosikymmenien aikana näiden kehittyessä osaksi nykykulttuuria. Näiden voidaankin katsoa käyvän läpi samankaltaista renesanssia vakavasti tulkittavaksi taidemuodoksi ...
Videopelin muuntaminen yhteensopivaksi virtuaalitodellisuuteen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käydään läpi virtuaalitodellisuuspelin tekemisen haasteet ja huomiokohdat, kun peli valmistetaan olemassa olevan peliin pohjautuen.
Teoriaosuudessa perehdytään lyhyesti virtuaalitodellisuuden ...
Ohjelmistokehyksen toteuttaminen 2D-mobiilipeleille
(2019)
Opinnäytetyössä toteutettiin ohjelmistokehys 2D-mobiilipeleille C++-ohjelmointikielellä. Ohjelmistokehyksen lähdekoodissa hyödynnettiin SDL2- ja OpenGL ES -ohjelmointirajapintoja ominaisuuksien, kuten käyttäjäsyötteen, ...
Relational Database Clustering with MariaDB Galera
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa korkean saatavuuden relaatiotietokanta järjestelmä, joka on maantieteellisesti hajautettu ja pystyy toimimaan, vaikka tietyissä osissa esiintyisi vikatilanteita.
Työn teoria ...
Verkkokaupan tuotehakujärjestelmän kehityksen kannattavuus Elasticsearch -alustalla
(2019)
Opinnäytetyötä voi käyttää apuna hakujärjestelmän valinnassa sekä Elasticsearch järjestelmän käyttöönotossa.
Tämä opinnäytetyö on toteutettu Pulse247 Oy:lle. MyCashflow on Pulse247 Oy:n kehittämä verkkokauppa-alusta, ...
Modulaarisen rakennuksen mallintaminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin modulaarisuutta pelien kenttäsuunnittelussa. Modulaarisuus tarkoittaa erilaisten yhteensopivien komponenttien yhdistelemistä suurempien kokonaisuuksien luomiseksi. Tässä työssä modulaarisuutta ...
Visual Effects in SideFX Houdini
(2019)
Opinnäytetyössä tutustutaan Houdini 3D-ohjelmaan ja tuotetaan lyhyt animaatio käyttäen sen perusominaisuuksia. Ohjelma ei ollut aikaisemmin tuttu joten työhön kuului ohjelman opettelu. Aluksi työssä käydään lyhyesti läpi ...
Tauottamisen ja taukoliikunnan lisääminen Rovaniemen Nordeassa
(2019)
Tiivistelmä
Tekijä: Päivinen Piia
Työn nimi: Tauottamisen ja taukoliikunnan lisääminen Rovaniemen Nordeassa
Tutkintonimike: Tradenomi (YAMK), Tietojenkäsittelyn ja liiketoimintaosaamisen koulutus
Asiasanat: työhyvinvointi, ...