Haku
Viitteet 1-3 / 3
Videopeligrafiikka osana videopelin immersiota
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin immersioon vaikuttavia tekijöitä videopelissä, kuten läsnäolon tunnetta sekä pelaajan osallistumisen malleja, ja kuinka nämä näkyvät videopeligrafiikassa. Videopeligrafiikka on kehittynyt hyvin ...
Kehitysalustan suunnittelu ja toteutus sulautettujen järjestelmien opetuskäyttöön
(2020)
Kajaanin ammattikorkeakoulun sulautettujen järjestelmien koulutuksessa tuli tarve uudelle mikrokont-rolleriopetuksessa käytettävälle kehitysalustalle. Aikaisemmin käytössä ollut 8051-pohjainen ympäristö oli vanhentunut ja ...
Virtuaaliset tutkimusklubit osana näyttöön perustuvaa hoitotyötä
(2020)
Tutkimusklubien avulla terveydenhuollon ammattilaiset sekä sosiaali- ja terveysalan opiskelijat voivat oppia lisää näyttöön perustuvasta hoitotyöstä. Virtuaaliset tutkimusklubit ovat uudempi ilmiö kuin perinteisesti ...