Haku
Viitteet 1-10 / 54
Videopeligrafiikka osana videopelin immersiota
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin immersioon vaikuttavia tekijöitä videopelissä, kuten läsnäolon tunnetta sekä pelaajan osallistumisen malleja, ja kuinka nämä näkyvät videopeligrafiikassa. Videopeligrafiikka on kehittynyt hyvin ...
IP-verkon suorituskyvyn mittaamisjärjestelmä
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Bittium Wireless Oy:lle, jonka tuotteisiin lukeutuvat taktisen tiedonsiirron tuotteet, kuten taktinen runkoverkko. Työn tavoitteena oli kehittää kyseisen verkon suorituskykyä mittaava ...
Huippu-urheilijoiden yksilöllisten ajattelutaipumusten hyödyntäminen suomalaisessa mentaalivalmennuksessa
(2020)
Valmennusprosessin toimivuus on urheilijan kehityksen kannalta hyvin keskeisessä roolissa. Me ihmiset toimimme kaikki erilaisissa tilanteissa oman persoonallisen tyylimme kautta. Urheiluvalmennuksen haasteena on onnistua ...
Varjon XR-1 VR-lasien käyttöönotto ja soveltaminen hyötypeliprojekteissa
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Clever Simulation Entertainmentille. Clever Simulation Entertainment kehittää uusia sovellusratkaisuja eri alojen käyttöön. Yrityksen tiloissa toteutettiin Varjo XR-1-lasien käyttöönottaminen sekä ...
Opas työhyvinvointiin ja työstä palautumiseen - Case Studio Vehkaoja
(2020)
Tämän kehittämistehtävän toimeksiantajana oli kajaanilainen kauneudenhoitoalan yritys Studio Vehkaojan omistaja Jenni Vehkaoja. Kehittämistehtävän tarkoituksena oli toimeksiantosopimuksen mukaisesti tutkia Studio Vehkaojan ...
Workplace Well-Being Presentation at S-Market of Haukivuori
(2020)
This thesis aims to educate the personnel of S-Market of Haukivuori about the importance of workplace well-being and the the impact it can have on general well-being. The thesis goes into detail about well-being, workplace ...
Kehitysalustan suunnittelu ja toteutus sulautettujen järjestelmien opetuskäyttöön
(2020)
Kajaanin ammattikorkeakoulun sulautettujen järjestelmien koulutuksessa tuli tarve uudelle mikrokont-rolleriopetuksessa käytettävälle kehitysalustalle. Aikaisemmin käytössä ollut 8051-pohjainen ympäristö oli vanhentunut ja ...
Localization pipeline for a AAA game production
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona nimeltä mainitsemattomalle pelialan yritykselle, joka kehittää AAA-pelejä, eli suuren budjetin ja kehitystiimin vaativia videopelejä. Toimeksiannon tehtävä on määrittää ...
Hoitajien tuntemuksia toistuvasti hoitoon hakeutuvien potilaiden kohdalla Kainuun yhteispäivystyksessä
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata hoitajien kokemuksia toistuvasti hoitoon hakeutuvien potilaiden kohdalla Kainuun yhteispäivystyksessä. Tavoitteena oli tuottaa tietoa hyödynnettäväksi Kainuun soten yhteispäivystykseen ...
Työnjakomallin kehittäminen Oulun Kaupunginsairaalan sisätautien- ja tutkimusosastolla
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Oulun Kaupunginsairaalan sisätautien- ja tutkimusosaston työnjakomallia sekä tarkoituksena oli selvittää, millaisen työnjakomallin avulla työvuoron työtehtävät voi jakaa työvuorossa ...