Haku
Viitteet 1-10 / 41
Vuokatti Uphill Run – Ylämäkijuoksukilpailun kehittäminen Halti Outdoor Weekend tapahtumaviikonlopun yhteyteen
(2020)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin ja toteutettiin Vuokatti Uphill Run ylämäkijuoksukilpailu Vuokatinvaaroille Halti Outdoor Weekend tapahtuman yhteyteen. Tapahtumasta tehtiin valmis tuote, jota toimeksiantaja voi kehittää ...
Striimausteknologian hyödyntäminen peliyrityksen markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö sisältää tietoa ja historiaa peliaiheiseen striimaamiseen ja nykyisiin mainontatekniikoihin liittyen, sekä mahdollisimman laajat ohjeet siihen, miten striimaamista voi hyödyntää peliyritysten markkinoinnissa. ...
Aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toiminnallisena ja työn keskeisenä tavoitteena oli aloittavan yrityksen brändin ja digitaalisen markkinoinnin rakentaminen. Työssä ei ollut toimeksiantajaa vaan työ on tarkoitettu opinnäytetyön ...
Sosiaalisen median sisältösuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia henkilöstöravintola Salpakeskukselle digitaalisen markkinoinnin sisällöntuotannon opas, joka tarjoaa erilaisia ideoita tuleviin kampanjoihin ja vinkkejä onnistuneeseen ...
Brändin kansainvälistäminen Ruotsin markkinoille digimarkkinoinnin avulla Case: Utua Finland Oy
(2020)
Yritykset kansainvälistyvät monista eri syistä. Kansainvälistyminen tarjoaa yrityksille mahdollisuuden liiketoiminnan merkittävään laajentamiseen ja jopa moninkertaistamiseen. Kansainväliset markkinat houkuttelevat uusia ...
Lähtökohta-analyysit, Yritys X
(2020)
Markkinoinnilla on suuri rooli yrityksen liiketoiminnassa ja se on yksi tärkeimmistä menestystekijöistä. Yrityksen on tärkeää tuntea omat vahvuutensa ja toimintaympäristönsä. Kokonaisuuksien ja markkinoinnin peruslähtökohtien ...
Instagram-tilin luominen ja käyttöönotto Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayritys Isännöintipalvelu Heikki Lahti Oy:lle toimiva ja käyttöön otettava Instagram-tili, jota voidaan hyödyntää jatkossa markkinointikanavana ja esimerkiksi tiedotuskanavana. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma - IamAI koulutusmarkkinointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli markkinointiviestintäsuunnitelman laatiminen Kajaanin ammattikorkeakoulun syksyllä 2019 alkanutta ja markkinointinimeä ”IamAI” kantavaa tekoälykoulutusohjelmaa varten. Opinnäytetyö on ...
E-kirjan julkaisukanavien vertailu ja e-kirjan markkinointi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitä e-kirjan julkaisu pitää sisällään, mikä olisi nopein ja vaivattomin julkaisukanava aloittelevalle kirjailijalle ja kuinka e-kirjaa markkinoidaan. Näitä kysymyksiä tutkittiin ja ...
Kaukametsän kokouspalvelujen markkinoinnin kehittäminen
(2020)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kokouspalvelujen markkinoinnin suunnittelua ja kehittämistä. Opinnäytetyö tehtiin Kongressi- ja kulttuurikeskus Kaukametsän toimeksiannosta. Kaukametsä tarjoaa kansalaisopisto-, musiikkiopisto- ...