Haku
Viitteet 1-6 / 6
Sairaanhoitaja – voimavara- ja asiakaslähtöisen hoitotyön toteuttaja Hoitokoti Honkalinnassa
(2020)
Suomen väestörakenne on muuttunut ja ikääntyneiden osuus väestössä kasvaa. Tämä aiheuttaa palveluntarjoajille erilaisia haasteita. On tärkeää kehittää sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten osaamista, jotta saadaan ...
Asiakaspalvelukokemukset päivystyspalveluissa
(2021)
Asiakaslähtöisyyden merkitys hoitotyössä on kasvanut viime vuosikymmenillä, mitä ohjaavat muun muassa lait ja eettiset ohjeistukset. Asiakaslähtöisessä asiakaspalvelussa hoito tulisi suunnitella mahdollisimman toimivaksi ...
Kokemusasiantuntijan hyödyntäminen mielenterveys- ja päihdehoitotyössä
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee kokemusasiantuntijan hyödyntämistä mielenterveys- ja päihdehoitotyössä narratiivisen kirjallisuuskatsauksen keinoin. Opinnäytetyön tarkoitus oli kerätä yleiskatsaus kokemusasiantuntijoiden toimikentästä ...
Sairaanhoitajien kokemuksia asiakaspalveluosaamisesta päivystyspoliklinikalla
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kuvata sairaanhoitajien asiakaspalveluosaamista heidän omasta näkökulmastaan. Työn tavoitteena on pyrkiä tuomaan esille sairaanhoitajien omia kokemuksia ja parannusehdotuksia asiakaspalveluun ...
Palliatiivisen potilaan asiakaslähtöisen jatkohoidon kehittäminen erikoissairaanhoidosta perusterveydenhuoltoon
(2022)
Palliatiivinen hoito kuuluu kaikille kuolemaan johtavaa tai henkeä uhkaavaa sairautta sairastaville. Palliatiivisen potilaan palveluketju on Kainuun sosiaali- ja terveydenhuollon kuntayhtymässä muotoutumassa. Palliatiiviset ...
Asiakaslähtöinen kuntouttava työote mielenterveyskuntoutujien avopalveluissa
(2023)
Tiivistelmä
Tekijä(t): Huotari Sanna & Fordell Jenni
Työn nimi: Asiakaslähtöinen kuntouttava työote mielenterveyskuntoutujien avopalveluissa
Tutkintonimike: Sairaanhoitaja AMK
Asiasanat: kuntouttava työote, kuntoutusprosessi, ...