Haku
Viitteet 1-10 / 56
Kajaanin kaupungin tila-, ateria- ja puhtaanapitopalveluiden yhdistämisen vaikutukset ja palveluiden kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää millaisia vaikutuksia Kajaanin kaupungin tila-, ateria- ja puhtaanapitopalveluiden yhdistämisellä yhteiseen organisaatioon olisi. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ymmärtää paremmin ...
Strategisen ja operatiivisen toiminnan mittariston kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli strategisen ja operatiivisen tason johtamisen mittareiden kartoittaminen, koko mittariston suunnittelu ja rakentaminen. Työssä käytettiin taustalla mittaristomallina Balanced Scorecardia. ...
Moniosaamisen kehittäminen SOK-Palveluässässä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä tiimin kehityssuunnitelma Mix-tiimille. Tutkimuksen kohteena olivat laskuntarkastuksen ja laskunkäsittelyn prosessien työntekijät. Tavoitteena oli selvittää, mitä työntekijät ajattelivat ...
Help Deskin kehittäminen valmentavaksi Contact Centerissä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on saada valmentamisesta jatkuva toimintatapa RTG Sales Oy:lle. Valmentamisella halutaan opettaa asiakaspalvelijat löytämään itse ratkaisut ongelmiin silloin kun vastaavanlaisia ongelmia ...
Pilvipalvelun järjestelmämigraatio tietosuoja- ja tietoturvavaatimukset huomioon ottaen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoite on uudistaa pilvipohjainen tallennusratkaisu, jossa otetaan huomioon tietosuoja ja tietoturva vaatimukset. Tietosuoja siten, että vain tietoa tarvitsevalla on pääsyoikeudet henkilötietoihin. ...
Rahoitusriskien hallinta - rahoitusprosessin kehittäminen Kainuun Osuuspankissa
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on saada tietoa yritysasiakkaiden rahoitusriskeistä, riskienhallinnasta ja rahoitusprosessin toimivuudesta Kainuun Osuuspankissa. Tutkimusstrategiana on konstruktiivinen tutkimus, jossa ...
Osaamisen kehittäminen Business Centerissä: Case If Vahinkovakuutus Oyj
(2019)
Kilpailu asiakkaista käy yhä kovempaa vakuutusalalla eivätkä vakuutusyhtiöt pysty kilpailemaan enää pelkästään tuotteilla, palveluilla tai hinnoilla. Osaamisesta on tullut tärkeä kilpailukeino, jolla yritys pystyy jatkuvasti ...
TIETOPALVELU GROUP OY KAJAANIN TOIMIPISTEEN STRATEGIAN RAKENTUMINEN : STRATEGY DEVELOPMENT, CASE: TIETOPALVELU GROUP OY KAJAANI OFFICE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyöni tavoitteena oli laatia Tietopalvelu Group Oy:n Kajaanin toimipisteen strategia. Tieto-palvelu Group Oy on yritys, jolla on toimipisteet Hämeenlinnassa, Kajaanissa, Ylivieskassa, Oulussa ja Rova-niemellä. ...
Tähtäimessä tulos – Suunnitelma tulostavoitteiden saavuttamisen kehittämiseksi suomalaisessa contact centerissä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteeni on rakentaa kehittämissuunnitelma tulostavoitteiden saavuttamisen kehittä-miseksi eräässä suomalaisessa contact centerissä. Taustalla on pyrkimys parantaa contact centerin virkailijoiden ...
Kainuu kansainvälisellä kartalla : Kainuun liiton kansainvälisen viestinnän suunnitelma
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2017)
Kainuun liitto on yksi Manner-Suomen 18 maakuntaliitosta, joilla on lakisääteisten tehtäviensä lisäksi myös muita, niiden jäsenkuntien niille antamia tehtäviä. Kainuun liitolla on laaja vastuu maakunnan kehittämisestä ja ...