Haku
Viitteet 1-10 / 13
Pelien julkaisukäytännöt
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tiivistelmä
Tekijä: Samu Tolonen
Työn nimi: Pelien julkaisukäytännöt
Tutkintonimike: Insinööri (AMK), tietotekniikka
Asiasanat: Peli, julkaisu, alusta, arvostelu, testaus
Työn tarkoituksena oli kuvata läpi peliteollisuudessa ...
MODERNISOIDUN PROFI-HARVESTERIN KÄYTTÖLIITTYMÄN KÄYTETTÄVYYSTESTAUS
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän insinöörityön tavoitteena oli suorittaa Profi 50 -harvesterin käyttöliittymän käytettävyystestaus. Työ tehtiin Kajaanin ammattikorkeakoulun opiskelijoiden modernisoiman käyttöliittymän avulla. Modernisoitu käyttöliittymä ...
Tietokannan luonti ja toteutus koulutussovellukselle
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä kuvataan tietokannan luontia sekä yhteyden toteutusta Kajasafen verkkopohjaiselle koulutusohjelmistolle. Kajasafe on yritys, joka on keskittynyt koulutusalalle. Koulutussovelluksesta oli olemassa jo ...
Metsäkoneen käyttöliittymän uudistaminen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän insinöörityön tarkoituksena oli uudistaa Profi 54 Multilogger -harvesterin ohjauksessa käytettyä käyttöliittymää. Työn tilaaja ProfiPro Oy halusi erityisesti uudistaa käyttöliittymän käytettävyyttä ja visuaalista ...
Ajoneuvotietokoneen testaamisen suunnittelu
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
TIIVISTELMÄ
Tekijä(t): Oikarinen Harri
Työn nimi: Ajoneuvotietokoneen testaamisen suunnittelu
Tutkintonimike: Insinööri (AMK), tietotekniikka
Asiasanat: Ajoneuvotietokone, Standardi, Olosuhdetestaus, Olosuhdekaappi
Sunit ...
Direct3D 12 ja sen käyttöohjeen tekeminen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
TIIVISTELMÄ
Tekijä: Saarinen Juho
Työn nimi: Direct3D 12 ja sen käyttöohjeen tekeminen
Tutkintonimike: Tietotekniikan Insinööri
Asiasanat: Direct3D, DirectX, Ohjelmointi käyttöohje, C++
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli ...
ECA Faros EF-X Urban -ajosimulaattorin käyttömahdollisuudet kuljettajakoulutuksessa
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, mihin muuhun kuin pimeäajon koulutukseen tutkimuksen kohteena olevaa ajosimulaattoria voi käyttää. Henkilöautokuljettajien koulutuksessa on marras-kuussa 2015 voimaan tulleen lakimuutoksen ...
Pelaajan sijoitusmenetelmä
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Elo-lukua, kuinka luokituksen matemaattinen tausta toimii. Elo-luku on alun perin shakissa käytetty niin sanottu kykypiste, joka on myös laajennettu miltei jokaiselle alalle, jossa voidaan ...
HARVESTERIPÄÄN SAHAN KETJUNOPEUDEN SÄÄTÖ
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön tilasi Nivalassa sijaitseva, metsäkoneita valmistava ProfiPro Oy, ja työn välittäjänä toimi Kajaanin Ammattikorkeakoulu. Yrityksellä oli tarve helpottaa huoltohenkilön suorittamaa työtä, harvesteripään ...
Langattoman valonohjausjärjestelmän suunnittelu ja protoympäristön luominen
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2016)
Teknologian nopea kehittyminen on tuonut valtavasti mahdollisuuksia uusien sovellusten ja ominaisuuksien kehittämiseksi elektroniikkalaitteille. Etenkin langattomuus ja helppokäyttöisyys ovat koko ajan suuremmassa roolissa. ...