Haku
Viitteet 1-5 / 5
Cyberith Virtualizer -liikealustan hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2019)
Opinnäytetyössä tutustuttiin Cyberith Virtualizer -liikealustan toimintaan ja hyödyntämiseen virtuaali-todellisuudessa. Työn tilaaja halusi lisää tietoa kyseisen laitteen toimintatavasta, sovellusten kehittä-misestä ...
Varjon XR-1 VR-lasien käyttöönotto ja soveltaminen hyötypeliprojekteissa
(2021)
Opinnäytetyö toteutettiin Clever Simulation Entertainmentille. Clever Simulation Entertainment kehittää uusia sovellusratkaisuja eri alojen käyttöön. Yrityksen tiloissa toteutettiin Varjo XR-1-lasien käyttöönottaminen sekä ...
HTC Vive Tracker -seurantalaitteen käyttäminen virtuaalitodellisuuspeleissä
(2021)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Kajaanin ammattikorkeakoulun yhteydessä toimiva Clever Simulation Entertainment -kehitystiimi. Clever SE toteuttaa virtuaalitodellisuuden kehitysprojekteja pääasiassa ulkopuolisille asiakkaille, ...
3D-tulosteiden hyödyntäminen virtuaalitodellisuudessa
(2020)
Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin ammattikorkeakoulun kehitysyksikkö Clever Simulation Entertainment (CSE). CSE on erikoistunut virtuaalitodellisuuteen (VR) pohjautuviin ratkaisuihin koulutus- sekä hyötykäytössä. Viime ...
Ääniliitännäisen toteuttaminen Unreal Engine -pelimoottorilla
(2021)
Työn toimeksiantajana toimi Kajaanin Ammattikorkeakoulun alla toimiva kehitysyksikkö Clever Simulation Entertainment (Clever). Clever on erikoistunut virtuaalitodellisuuden (VR) ja lisätyn todellisuuden (AR) teknologioihin, ...