KoulutusalaHumanistinen ammattikorkeakouluKulttuurituotanto
Viitteet 21-40 / 912
-
Asiakaslähtöinen toimintamalli maatilamatkailuyritykselle: Verkostojen ja tarinoiden onnistunut hyödyntäminen tilanvuokrauspalveluissa asiakaslähtöisten menetelmien avulla
(2020)Opinnäytetyön aiheena on maatilamatkailuyrityksen juhla- ja tapahtumapalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun avulla. Työn tilaajana toimii keuruulainen maatilamatkailuyritys Rahikkalan Tila Oy. Yritys käsittää samannimisen ... -
Asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittäminen: Case Mahdollisuuksien Tila
(2019)Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin asiakaslähtöinen kehittäminen. Työn tiljaaja on Tästä tulee niin hieno maailma ry, joka toteuttaa erilaisia kulttuuri- ja taidetoiminnan linjoja. Yhdistys myös myös ylläpitää ja ... -
”Astetta parempi bändi-ilta” : Kehittämissuunnitelma pienoisfestivaali Rentukka Rockille
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa asiakaslähtöisesti kehittämissuunnitelma laatunäkökulmasta jyväskyläläiselle pienoisfestivaali Rentukka Rockille. Rentukka Rockia järjestää Jyväskylän yliopiston ylioppilaskunnan ... -
Asukkaiden suulla teatteria Kiuruvedellä. Kohti kansanradio konseptia
(2022)Kiuruveden Maalaiskaupunginteatteri toivoi olevansa aktiivisempi osallistuja Kiuruveden kaupunkilaisten hyvinvoinnin tukemisessa. Tilaaja haluaa olla kaupunkilaisten äänitorvena asioiden esille tuonnissa. Kiuruvesi on ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Athenis Finlandiae : tapahtuma antiikin kulttuurin ystäville ja asiantuntijoille
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)Opinnäytetyössä selvitetään Athenis Finlandiae -kulttuuriviikon kehityskohtia. Tapahtuma järjestetään vuosittain Jyväskylässä viikolla 37, ja sen tavoitteena on tarjota tapahtuma antiikin kulttuurin ystäville ja asiantuntijoille. ... -
Aurinkobaletin ryhmämyynnin kehittäminen
(2021)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada Aurinkobaletille tutkittua tietoa liittyen ryhmämyyntiin ja ryhmälippujen markkinointiin. Aurinkobaletti kaipasi ideoita ja uusia näkökulmia siihen, miten lisätä ryhmämyyntiä ja ... -
Avoin, kestävä, vastuullinen – Suomen museokentän arvot tarkastelussa
(2022)Museoita ei nähdä enää vain menneen säilyttäjinä, vaan myös tulevaisuuden rakentajina. Niiden odotetaan toimivan yhteiskunnallisina vaikuttajina ja aktiivisina toimijoina paitsi taiteen ja kulttuurin kentällä myös laajemmin ... -
Baarit kulttuurituottajan työympäristönä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytteessä tutkitaan kulttuurituottajien työtä baarien ohjelmatuotannon parissa, sekä baarien erityispiirteitä tuottajien työympäristönä. Tutkimustapa on empiirinen ja haastatteluihin perustuva. Tutkimuksessa selvitetään ... -
Baltic Circle -festivaalin markkinointisuunnitelma kävijämäärän lisäämisen näkökulmasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa markkinointisuunnitelma kansainväliselle Baltic Circle -teatterifestivaalille kävijämäärän lisäämisen näkökulmasta. Baltic Circle on marraskuussa vuosittain tapahtuva eurooppalaisen ... -
Biisit rahaksi : Laulaja-lauluntekijän lyhyt oppimäärä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Tässä opinnäytetyössäni kerron millaisista tulovirroista esiintyvän lauluntekijän taloudellinen toimeentulo rakentuu ja kartoitan keinoja, joilla noita tulovirtoja voidaan kasvattaa. Case-esimerkkinä on laulaja-lauluntekijä ... -
Biisiviennin tulevaisuus : Biisiviennin visio -projektin jatkotutkimus
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2018)Suomalainen musiikkibisnes on murroksessa ja tarvitsee tukea nopeaan kansainvälistymiseen. Opinnäytetyöni tarve on lähtöisin Music Finlandin perustoiminnoista: auttaa musiikkialaa kasvamaan niin Suomessa kuin kansainvälisestikin ... -
Blogi yritystoiminnan tukena : Case Ilosaarirock
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Tässä opinnäytetyössä keskitytään blogien tuomiin mahdollisuuksiin yritystoiminnassa. Opinnäytetyössä tutkitaan tuoko blogi jotakin uutta yritysmarkkinointiin ja -viestintään ja sitä, kannattaako yrityksen perustaa blogi. ... -
Boosting Music Exports : How could the music export office develop the exports of the independent music scene in the Czech Republic?
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Developing music exports is a current topic in the Czech music scene. The Czech Republic does not have an export office supporting the music exports, and there is not compiled information about the internationalization ... -
Bright Friday -tapahtuman konseptointi Pirkanmaan Osuuskaupalle
(2022)Tämän opinnäytetyön tilaajana toimi Pirkanmaan Osuuskauppa. Opinnäytetyön tarkoituksena oli konseptoida nuorten hyvinvointia lisäävä tapahtuma Bright Friday. Tapahtuman teema on ”Et ole yksin. Yhdessä olemme enemmän” ja ... -
"Brändi ei ole syntiä" : Kino Tavast ry:n brändin kehittäminen
(2020)Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hämeenlinnalaisen kulttuuriyhdistyksen Kino Tavast ry:n brändiä toimintatapoja muuttamalla ja tutustuttaa yhdistys brändäämisen maailmaan. Samalla tutkittiin myös sitä, millä tavalla ... -
Brändin luominen osuuskunnalle
(2023)Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda perustettavalle osuuskunnalle brändi, jotta toiminnan aloittaminen ja markkinointi olisi selkeää. Osuuskunnan jäsenet eivät olleet yhdessä pohtineet syvällisemmin toiminnan ... -
Brändin rakentaminen : case Dressing Mimia
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyö käsittelee sitä miten brändi rakennetaan ja mistä elementeistä brändikuva muodostuu. Tutkimuskohteena oli Dressing Mimia -tapahtuman brändikuva. Dressing Mimia -tapahtuma on poikkitaiteellinen muotinäytös ja ... -
Bränditutkimus - Case: Tired Uncle Brewing Co.
(2023)Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Tired Uncle Brewingille. Tavoitteena oli selvittää kuluttajien mielikuvia ja tuntemuksia Tired Uncle Brewingistä panimona. Tarkastelun kohteena oli erityisesti panimon brändi, tuote ... -
Case Nelonen Media Live Oy: Festivaalin asiakaskokemuksen parantaminen oheisohjelmaan panostamalla.
(2019)Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää monipuolista oheisohjelmaa työn tilaajan festivaaleille. Työssä selvitettiin myös tapahtuma-aktiviteettien elämyksellisyyttä. Opinnäytetyö ja siinä käytetyt menetelmät tarjoavat tilaajalle ... -
Case PalMall : Asiantuntijapalvelun markkinoinnin ja viestinnän erityispiirteet
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Asiantuntijatyö on tarjottavana palveluna oma erityisalansa. Asiantuntijapalvelun keskiössä on usein monimutkaista kehittämistyötä ja palvelun kuvailu asiakkaille on usein vaikeaa. Tämä aiheuttaa sen, että asiakkaiden on ...