"kampanjat" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-8 / 8
-
Asennemuutoksen aika! : Kokemuksia rasisminvastaisesta kampanjasta, näkemyksiä kampanjoinnista.
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Opinnäytetyön tilaaja on Suomen Punainen Risti. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää vapaaehtoisten kokemuksia ja näkemyksiä rasisminvastaisesta kampanjoinnista. Tutkimuskohteena oli SPR:n Helsingin ja Uudenmaanpiiri. ... -
Kansalaisaloite ympäristöjärjestöjen kampanjatyökaluna
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää kansalaisaloitteen sopivuutta ja mahdollisuuksia ympäristöjärjestöjen kampanjatyössä. Kansalaisaloite on kansalaisen eduskunnalle tekemä lakialoite, jonka eduskunta ottaa ... -
Kuinka innostaa kuluttajia kasvipohjaisempaan ruokavalioon viestinnän, kampanjoinnin ja tuotteiden esillepanon keinoin?; case Oatly
(2022)Kasvipohjainen ruokavalio on yksi tehokas keino ilmastokriisin hillitsemiseen. Oatlyn kaurapohjaiset tuotteet ovat hyvä vaihtoehto monille maitotuotteille, ja kasvipohjaisten tuotteiden markkina on kasvanut vuosien saatossa ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Kuinka Suomi siivottiin päivässä : Suomi puhtaaksi – päivässä! -ympäristökampanjan arviointiraportti
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)Tämä opinnäytetyö on arviointiraportti Suomi puhtaaksi – päivässä! -ympäristökampanjan onnistumisesta keväällä 2011. Kyseessä oli suuret koko kansan talkoot, joissa siivottiin laittomia roskaantumisalueita Suomen luonnosta. ... -
Rasisminvastaisen viikon kampanja verkoston yhteistyönä: Opas Punaisen Ristin paikallisosastoille yhteistyöverkoston kokoamiseen ja hyödyntämiseen
(2021)Toiminnallisen opinnäytetyön tavoite oli tuottaa materiaali tilaajan rasisminvastaisen kampanjan kehittämiseksi erityisesti pienillä paikkakunnilla. Taustaoletuksena oli, että verkostomainen yhteistyö tehostaa toimintaa. ... -
"Tehdään yhdessä töitä hyvän asian puolesta" : lukiolaisten osallistuminen Taksvärkki-kampanjassa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)Opinnäytteen tarkoituksena oli selvittää, kuinka lukiolaisten osallistumista Taksvärkki ry:n toteuttamaan Taksvärkki-kampanjaan voidaan vahvistaa. Selvityksen ohella opinnäytteen tarkoituksena oli antaa konkreettisia ... -
Tempauksia ja toimintaa : Koulujen ja päiväkotien Nenäpäivä 2009
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyö on toteutettu Ylen Hyvä Säätiön pyynnöstä koulujen ja päiväkotien Nenäpäivä-kampanjasta vuonna 2009. Nenäpäivän pyrkimyksenä on kerätä rahaa kehitysmaihin, erityisesti lasten ja naisten auttamiseksi. Säätiön ... -
Vaikuttavuuden arviointi Animaliassa : Opas ja kampanjatyökalu avuksi arviointiin
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)Opinnäytetyöni tarkoituksena on kampanjatoiminnan vaikuttavuuden arvioinnin kehittäminen Animalia ry:ssä. Animalia on eläinten oikeuksia edistävä kansalaisjärjestö. Animalia on jo pitkään toiminut eritoten kampanjoimalla, ...