"palaute" - Selaus asiasanan mukaan Humanistinen ammattikorkeakoulu
Viitteet 1-17 / 17
-
Arvojen toteutumisen arviointi : Palautteenkeruu vapaaehtoistyöleireillä
(2021)Opinnäytetyön tilaajana toimii Kansainvälinen vapaaehtoistyö ry (KVT). KVT on kansalaisjärjestö, joka toteuttaa vapaaehtoistyön mahdollisuuksia Suomessa sekä lähettämällä vapaaehtoisia ulkomaille. KVT haluaa edistää ... -
Asiakaspalautteen kerääminen puhevammaisilta asiakkailta: Asiakaspalautelomakkeen luominen asiakaspalatteen keräämisen tueksi.
(2019)Kelan edellyttää tulkkauspalveluntuottajilta asiakaspalautteen keräämistä. Opinnäytetyön tilaajana toimiva toiminimi Rosalind ei toistaiseksi vielä tuota tulkkauspalvelua puhevammaisille, mutta tulevaisuutta ajatellen oli ... -
Asiakasperhe ja läheiset kuulluksi läheisneuvonpitoa kehitettäessä : asiakaspalautelomakkeet Turun SPR Nuorten turvatalolle
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten läheisneuvonpidon asiakkaiden ääni saadaan kuuluviin läheisneuvonpitomenetelmää kehitettäessä. Läheisneuvonpito on strukturoitu ja selkeästi vaiheittain etenevä työtapa, ... -
Green Care -palvelun vaikuttavuuden arvioinnin ja palvelupalautteen keräämisen kehittäminen : Case Green Care -keskus Könkkölä Ry
(2020)Tämän opinnäytetyön alkuperäinen tavoite oli luoda Green Care -keskus Könkkölä Rylle koiraavusteisen yksilövalmennuksen vaikuttavuuden arviointitapa, vaikuttavuustulosten käsittely ja niihin reagointi tapa sekä yleiseen ... -
Innovatiivinen kehittämisprosessi: Case LSB Yhtiö Oy
(2019)Tämän opinnäytetyön keskiössä on kahdentoista henkilön itseohjautuva asiantuntijaorganisaatio, tuotannollinen mainostoimisto LSB Yhtiö Oy, joka on strategian päivittämisen prosessissa. Tavoitteena on kerätä tietoa, miten ... -
Kalliolan maahanmuuttajille tarkoitettujen koulutusten arviointi- ja palautekäytäntöjen kehittäminen
(2022)Kalliolan Setlementti ry järjestää maahanmuuttajille erilaisia koulutuksia hankkeiden avulla ja luku- ja kirjoitustaidon kurssia Kalliolan opiston kautta. Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää näiden koulutusten nykyiset ... -
”Kiitos kurssista!” : Tyytyväisyyskysely Kuulo-Auris Oy:n perhekurssien asiakkaille
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää Kuulo-Auris Oy:n perhekurssien asiakkaiden tyytyväisyyttä kursseihin. Työn tilaaja on Kuulo-Auris Oy. Tutkimuskysymys on ”Kuinka tyytyväisiä Kuulo-Auris Oy:n perhekurssien asiakkaat ... -
"Me ollaan sellasii huutolaispoikii, ei meidän asioista kukaan välitä..." : kokemuksia Espoon työllisyyspalveluiden asiakasraadista
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)Opinnäytetyöni liittyy Espoon kaupungin työllisyyspalveluihin ja sen palveluiden asiakaslähtöiseen kehittämiseen. Asiakasmielipiteen selville saamiseksi on olemassa monia keinoja, mutta opinnäytetyössäni esittelen niistä ... -
Nuorilta toteutettavan palautteenkeruun kehittäminen Music Against Drugs - päihdekasvatuskokonaisuuksissa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Opinnäytetyön tilaaja on Music Against Drugs ry. Se on valtakunnallinen nuorisotyötä tekevä ehkäise-vän päihdetyön järjestö, jonka tarkoitus on edistää lasten ja nuorten terveyttä ja sosiaalista hyvinvoin-tia. Tutkimus ... -
Olen esimies ja haluan palautetta : palaute omasta johtamistyöstä -työkalu
(2022)Opinnäytetyössä teetetyn kyselyn kautta arvioitiin kehittämistyön tarpeellisuutta työelämässä. Vastaajien kokemuksien perusteella esimiehet eivät saa tarpeeksi palautetta työyhteisöltään kehittääkseen johtamistyötään. ...Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad -
Opiskelijat asiantuntijoina : Kyselytutkimus Oppilaitos-Vamos -hankkeessa
(2019)Helsingin Diakonissalaitoksen ja Savon koulutuskuntayhtymän yhteishanke Oppilaitos-Vamos tarvitsi kohderyhmältään palautetta toimintansa kehittämiseen ja raportointiin. Lisäksi hanke halusi selvittää osallistujiensa koettua ... -
Palautetta osallistavasti lapsilta ja nuorilta Katusovittelussa
(2020)Turun nuorten miesten kristillisen yhdistyksen (NMKY) hankkeena toimivan Katusovittelun toiminnan tarkoituksena on sovitella pääasiassa alaikäisten asiakkaiden välisiä rikos- ja riita-asioita pitkälti klassisen sovittelutoiminnan ... -
Parempaa palautetta lapsilta : Taidekasvatushankkeessa käytettyjen toiminnallisten palautteenkeruumenetelmien tarkasteleminen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)Opinnäytetyössä tarkastellaan Jyväskylän lasten- ja nuortenkulttuurikeskus Kulttuuriaitan Majakkahankkeen taiteilijoiden käyttämiä toiminnallisia palautteenkeruumenetelmiä. Majakka-hanke toimi syksystä 2010 joulukuuhun ... -
Rakentavan palautteen antaminen ja vastaanottaminen pienen työyhteisön arjessa
(2019)Opinnäytetyön aiheena on rakentavan palautteen antaminen ja vastaanottaminen hoiva-alan työyhteisössä. Työmme aihe nousi käytännön työelämän tarpeesta, eli pienen 12 jäsenisen työyhteisön arjessaan kokemista haasteista ... -
Sähköinen asiakaspalautelomake palautteen keräämisen tukena: socomin tulkkauspalvelujen asiakaspalautelomakkeen luominen
(2023)Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena, toiminnallisena kehittämistyönä. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Kaakkois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus Oy Socomin tulkkauspalvelujen asiakaspalautelomake. Asiakaspalautelomaketta ... -
Työllisyyspoliittisen TyöPolku-hankkeen asiakaspalautteen kehittäminen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)Tämä opinnäytetyö käsittelee Hämeen Setlementti ry:n työllisyyspoliittisen TyöPolku-hankkeen asiakaspalautteen kehittämistä. TyöPolku käynnistyi ensimmäisen kerran vuonna 2014 Hämeenlinnassa ja vuoden 2016 alussa hanke ... -
Valmentautujasta vaikuttajaksi : työpajavalmentautujien kuuleminen ja vaikuttamismahdollisuudet työpajavalmennuksessa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä suunnitelma työpajavalmentautujien kuulemisen järjestämiseksi työpajoilla. Kuulemistilaisuuden tarkoituksena on kerätä valmentautujilta kehittämisehdotuksia ja palautetta pajatoiminnasta ...