Haku
Viitteet 1-7 / 7
Powerimpi Poveri : Asiakaskysely viittomakielisestä työvalmennushankkeesta
(2019)
Opinnäytetyössä kerättiin asiakaspalautetta Kuurojen Palvelusäätiö sr:n Poveri-hankkeen, viittomakielisen työvalmennushankkeen asiakkailta. Asiakaspalautteen ja muiden tutkimusten perusteella Poverille laadittiin ...
Taiteen ostoprosessin kehittäminen yritysmyyntiin : Taideverkkokauppa Taiko
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Demosarte Oy, jonka toimiala on suomalaisten taideteosten myynti Taiko-nimisessä verkkokaupassa. Taiko myy suomalaisia ammattitaiteilijoiden tekemiä maalauksia, veistoksia, grafiikkaa sekä ...
Öppna Portar – Avoimet Portit, kaupunkitapahtuman kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on Kristiinankaupunkilaisen Öppna Portar – Avoimet Portit -kaupunkitapahtuman kehittämistutkielma. Opinnäytetyön tilaaja on Kristiinankaupungin hyvinvoinnin palvelualue ja kulttuuri. Tapahtumassa ...
Asiakastyytyväisyyskysely viittomakielelle tulkatussa oopperassa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää suomalaiselle viittomakielelle tulkatun Carmen-oopperan asiakastyytyväisyyttä. Asiakastyytyväisyyttä selvitettiin verkossa täytettävällä kyselylomakkeella, joihin vastasivat kahden ...
Tapahtumapalveluiden kehittäminen Hophaus Tahko tislaamoravintolassa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Tahkolla sijaitsevan tislaamoravintola Hophausin tapahtumapalveluita asiakaskokemuksen näkökulmasta eri menetelmin. Tapahtumapalvelut käsittävät tässä työssä viikoittaiset stand ...
Vapaa-ajan palvelut kunnassa: kyselytutkimus Kannuksen kaupungin vapaa-ajan palveluista
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee asiakaskyselyn toteuttamista Kannuksen kaupungin vapaa-ajan palveluille. Tässä työssä vapaa-ajan palvelut tarkoittavat liikunta-, nuoriso-, kirjasto- ja kulttuuripalveluita sekä kansalaisopistoa. ...
Teatteri Eurooppa Neljän kiertueteatterin tilaaja-asiakasyhteistyön kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn avulla.
(2023)
Tämän tutkimustyön aiheena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla Teatteri Eurooppa Neljän tilaaja-asiakkaiden näkemyksiä sekä kokemuksia tämän hetkisestä yhteistyöntilasta. Kyselyn tavoitteena oli saada selville ...