Haku
Viitteet 1-10 / 12
Hereillä taas! Brändin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kehityskohteita ja kehittää Awake Again yhtyeen toimintaa ja erityisesti brändiä. Halusin saada vastauksen tutkimuskysymykseeni ”mitä metallibändiltä vaaditaan 2020- luvulla, ...
"Brändi ei ole syntiä" : Kino Tavast ry:n brändin kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää hämeenlinnalaisen kulttuuriyhdistyksen Kino Tavast ry:n brändiä toimintatapoja muuttamalla ja tutustuttaa yhdistys brändäämisen maailmaan. Samalla tutkittiin myös sitä, millä tavalla ...
Oman yritystoiminnan kehittäminen
(2022)
Työssäni kerron Elfrosario-yrityksen taustasta ja selkeytän yrityksen mission, vision ja arvot. Selkeytän yrityksen nykytilanteen ja selvitän vahvuudet ja heikkoudet. Kerron mitkä ovat brändin rakentamisen perustat ja millä ...
Tietopaketti työllisyyspalveluiden brändäykseen
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee Utajärven kunnan työllisyyspalveluiden brändäystä. Miten luodaan kunnan työllisyyspalveluille sellainen brändi, joka lisää työllistämispalveluiden tarjoamien palveluiden yleistä tunnettavuutta ...
Antareksen uudet tuulet : taidekeskuksen toiminnan kehittäminen
(2022)
Taidekeskus Antares on entiseen juustomeijeriin tehty visuaalisen taiteen keskus, jossa on galleria- ja työtilojen lisäksi taiteilijaresidenssi sekä asuntoja. Antares sijaitsee Kouvolan Sippolassa. Tämän opinnäytetyön ...
Työnantajabrändin kehittäminen kunta-alalla
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa kunta-alan työnantajabrändin kehittämisen tilannetta. Tavoitteena oli myös etsiä ratkaisuehdotuksia siihen, miten alan vetovoimaa ja työnantajabrändiä voitaisiin yhteistyössä ...
Brändin luominen osuuskunnalle
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda perustettavalle osuuskunnalle brändi, jotta toiminnan aloittaminen ja markkinointi olisi selkeää. Osuuskunnan jäsenet eivät olleet yhdessä pohtineet syvällisemmin toiminnan ...
Twitch-alusta artistien brändäyksen ja ansainnan työkaluna
(2023)
Tässä opinnäytetyössä pyritään selvittämään Twitch-alustan käyttöä luovien alojen, erityi-sesti muusikoiden näkökulmasta. Työn tilaaja toimii LUME-hanke (Luovat metaversumissa 2022), jonka tavoitteena on tuottaa opas ...
Bränditutkimus - Case: Tired Uncle Brewing Co.
(2023)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Tired Uncle Brewingille. Tavoitteena oli selvittää kuluttajien mielikuvia ja tuntemuksia Tired Uncle Brewingistä panimona. Tarkastelun kohteena oli erityisesti panimon brändi, tuote ...
Lähtökohtien luominen harrastajateatterin brändin kehittämiselle: tapaus: Loviisan Teatteri
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on aloittaa Loviisan Teatterin brändin kehitystyö selvittämällä sen lähtökohtainen tila ja mihin suuntaan brändiä tulisi lähteä kehittämään. Brändin määrittely tekee toiminnasta sujuvampaa ...