Haku
Viitteet 1-6 / 6
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Case Nelonen Media Live Oy: Festivaalin asiakaskokemuksen parantaminen oheisohjelmaan panostamalla.
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää monipuolista oheisohjelmaa työn tilaajan festivaaleille. Työssä selvitettiin myös tapahtuma-aktiviteettien elämyksellisyyttä. Opinnäytetyö ja siinä käytetyt menetelmät tarjoavat tilaajalle ...
Livestriimaus COVID-19 pandemian aikana
(2020)
Opinnäytetyössä tutkittiin koronaviruspandemian vaikutuksia kulttuurialaan sekä livestriimausta mahdollisuutena tuottaa kulttuuria ja elämyksiä. Opinnäytetyön tilaajana toimi Humanistinen ammattikorkeakoulu. Humak kokee ...
Merelliset elämykset Turussa järjestettävien tapahtumien vetovoimatekijöinä
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee merellisten elämysten kokemista Turussa järjestettävissä tapahtumissa. Työn tilaaja oleva Turun kaupungin Vetovoimatoiminnot, joka kuuluu Konserihallinnon Kaupunkikehitysryhmään, haluaa kehittää ...
Hyvien etäelämyskäytänteiden kehittäminen Taidetestaajat-toiminnassa
(2021)
Opinnäytetyön tilaaja oli Taidetestaajat. Taidetestaajat on Suomen suurin
kulttuurikasvatusohjelma, jonka tavoitteena on tarjota jokaiselle Suomen
kahdeksasluokkalaiselle ja heidän opettajilleen taide-elämys. ...
Yhteys syntyy aitoudesta, elämys jättää jäljen: Unilentäjä-tapahtuman konsepti
(2024)
Tämä opinnäytetyö tarkastelee sitä, mikä tekee tapahtumasta erityisen, kun se toteutetaan poikkeavassa ympäristössä, kuten luonnonympäristössä, ja vierailijoille tarjotaan mahdollisuus kokea ääniä, kuvia ja muita moniaistisia ...