Haku
Viitteet 1-8 / 8
Opinnollistaminen työpajatoiminnassa: Palveluprosessin tuotteistaminen
(2020)
Opinnäytetyön tilaajana on kolmannen sektorin toimija Nuorten TyöTuki ry. Työ on luonteeltaan tutkimuksellinen kehittämistyö, jossa tehdään tilaajalle käytännön tarpeita palveleva visualisoitu prosessikuvaus. Tarkoituksena ...
Yhteisöpedagogi taipuu mihin vain: tapaus työyhteisön kehittäjäkoulutus
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä on sellainen yhteisöpedagogin ydinosaaminen, joka on hyödyksi perinteisten toimintakenttien eli nuoriso- ja järjestötyön ulkopuolella, sekä millaisiin nykypäivän ja tulevaisuuden ...
Näkökulmia osaamisen kehittämiseen: Yhteisöllinen oppiminen keskiössä
(2020)
Osaamisen kehittäminen nähdään ratkaisuna tämän ajan työelämän ongelmiin, kuten kohtaanto-ongelma, työttömyys ja työelämän murros. Osaamisen kehittäminen nivoo yhteen yksilön, yritykset ja yhteiskunnan. Yhteiskunta luo ...
Tulevaisuuden huomista rakentamassa : Osaamistodistus
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Elämänlaatu ry:n kuntouttavan työtoiminnan palvelua.
Kuntouttavan työtoiminnan palvelu on tarkoitettu työttömille henkilöille, jotka eivät ole löytäneet itselleen töitä tai ...
Järjestöt osaamisensa määrittäjinä vai osaaminen järjestöjen määrittäjänä? Kolmannen sektorin organisaatioissa syntyvä osaaminen, osaamisvaatimukset ja osaamisen validointi
(2021)
Osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta eli validoinnista käydään paljon ajankohtaista yhteiskunnallista keskustelua. Osaamista nähdään syntyvän myös muualla kuin virallisissa oppimistilanteissa tai formaalissa ...
Tarvelähtöisyys elinikäisen oppimisen pilottihankkeissa
(2022)
Opinnäytetyö on käytännönläheinen kehittämistyö ja se on teetetty toimeksiantona Suomen itsenäisyyden juhlarahasto Sitralle. Opinnäytetyön aineiston keruu ja analysointi tapahtui toimiessani työelämäjaksolla Sitrassa ...
Partio-osaamisen hyödyntäminen yhteisöpedagogiopinnoissa - Opiskelijoiden ja lehtoreiden kokemuksia partiossa hankitun osaamisen tunnistamisesta ja tunnustamisesta Humanistisen ammattikorkeakoulun yhteisöpedagogikoulutuksessa.
(2020)
Humanistisen ammattikorkeakoulun (Humak) yhteisöpedagogien koulutusohjelmassa on ollut elokuusta 2019 alkaen käytössä partio-osaamisen tunnistamiseen ja tunnustamiseen tarkoitetut ohjeistukset, jotka on laadittu Partion ...
Oppia läpi elämän - Etnografinen tutkimus jatkuvaan oppimiseen
(2023)
Tämän tutkimuksen tarkoitus on lisätä tietämystä jatkuvasta oppimisesta, sen keinoista ja ympäristöistä.
Tutkimuksen kohderyhmänä on HR-ammattilaiset ja tutkimus liittyy LaaS Companyn HRLaaS tuotteen pilotointiin, HRLaaS ...