Haku
Viitteet 1-4 / 4
Tapahtumajärjestäjän opas vuosittain vaihtuvalle tuottajalle : CASE Finn Filmnapok
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota tulvaisuuden Finn Filmnapok -elokuvafestivaalin tuottajille opas, joka toimii perehtymisen ja työskentelyn tukena ja samalla kehittää tapahtuman tuotantoprosessia entistä sujuvammaksi. ...
Tekninen ohje tapahtumien striimaukseen ja online-elokuvafestivaalin luomiseen: Case: Tampereen elokuvajuhlat – Tampere Film Festival ry
(2020)
Keväällä 2020 tapahtuma-ala koki muutoksen, kun Covid-19 aiheutti maailmanlaajuisen pandemian, jonka johdosta tapahtumia jouduttiin perumaan tai siirtäämään ja joillekin keksittiin täysin uusia toteutustapoja. Myös ...
Vaikuttavuustuottaminen yhteiskunnallisella elokuvafestivaalilla : Case: Take One Action Film Festival
(2020)
Vaikuttavuustuottaminen on yleistyvä ilmiö yhteiskunnallisesti suuntautuneissa organisaatioissa niin Suomessa kuin kansainvälisestikin. Vaikuttavuus tarkoittaa pitkällä aikavälillä ja useiden tahojen toimesta tapahtuvaa ...
Red Carpet -festarin mielikuva
(2020)
Tapahtumaan liitettävällä mielikuvalla eli imagolla on suuri merkitys liiketoiminnassa ja vaikuttaa esimerkiksi siihen, osallistuuko potentiaalinen asiakas tapahtumaan. Tämän opinnäytetyön aiheena on imagotutkimus RCFF ...