Haku
Viitteet 1-10 / 21
Strateginen ote taide- ja kulttuuriviestinnästä: Kansallisteatterin viestinnän uudet tuulet
(2020)
Yhteiskunnan monimutkaistuminen ja digitalisoituminen ovat muuttaneet suomalaista taide- ja kulttuuriviestintää merkittävästi. Kilpailu mikrosegmenteiksi pirstaloituneen suuren yleisön huomiosta on kovaa, mihin ...
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Tapahtumajärjestäjän opas vuosittain vaihtuvalle tuottajalle : CASE Finn Filmnapok
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota tulvaisuuden Finn Filmnapok -elokuvafestivaalin tuottajille opas, joka toimii perehtymisen ja työskentelyn tukena ja samalla kehittää tapahtuman tuotantoprosessia entistä sujuvammaksi. ...
3D – kulttuuri – IPR: selvitys aineettomista oikeuksista
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Tekijänoikeudet antavat suojaa luovan työn tekijöille, kun heidän teoksistaan tehdään kolmiulotteisia 3D-mallinnuksia. Teollisoikeuksilla – kuten tavaramerkillä ja mallisuojalla – ja patenteilla voi myös olla merkitystä ...
Kulttuurituotannon opiskelijoiden oikeuksien toteutuminen työharjoitteluissa
(2019)
Tässä opinnäytetyössä määritellään kulttuurituotannon opiskelijoiden oikeuksia työharjoitteluissa ja tutkitaan näiden oikeuksien toteutumista käytännössä. Työssä tutkitaan harjoittelunohjaajan roolin toteutumista, ...
Festivaaliorganisaation toiminta poikkeustilanteessa: Case Jyväskylän Kesä COVID-19 aikana
(2020)
Opinnäytetyöni tilaaja on Jyväskylän festivaaliyhdistys ry, joka tuottaa monitaidefestivaali
Jyväskylän Kesää. Opinnäytetyön aiheena on festivaaliorganisaation toiminnan eri osa-alueiden kehittäminen pandemian kaltaista ...
Tuotannollinen mentorointipalvelu kulttuurituotannon alalle palvelumuotoilun pohjalta
(2019)
Tämä opinnäytetyö käsittelee uuden palvelun kehittämistä. Työssä kehitetään tuotannollinen mentorointipalvelu kulttuurituotannon alalle palvelumuotoilun metodeja hyödyntäen. Työn tarkoituksena on luoda kulttuurituottajan ...
... ja sitten saapui korona. Kulttuurituotanto uuden ajan kynnyksellä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2020)
Case Tampere Bootcamp 2020: Elokuvafestivaalin osatapahtuman toimintastrategia
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda Tampereen elokuvajuhlien alaisuudessa toimivalle kansainväliselle opiskelijatapahtuma Tampere Bootcampille toimintastrategia kaudelle 2020. Tampere Bootcamp järjestetään vuonna ...
Digitaalisen taide- ja kulttuuripalvelun saavutettavat markkinointikampanjat : Case: Kotikonsertti.fi -verkkosivupalvelu
(2020)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu kuopiolaisen Anya Productionsin uuden liiketoimintamuodon, Kotikonsertti.fi -verkkosivupalvelun, markkinoinnin käynnistämiseksi. Kotikonsertti.fi -palvelu on syttynyt tilaajaorganisaation ...