Haku
Viitteet 1-10 / 45
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Palveluihin puhtia muotoiluajattelulla : Kansalaisfoorumin jäsenpalveluita kehittämässä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Sivistysliitto Kansalaisfoorumi SKAF ry:n ja sen ylläpitämän opintokeskus Kansalaisfoorumin jäsenpalveluita. Tutkimuksellisessa kehittämistyössä haettiin vastauksia siihen, mitä palveluita ...
Opinnollistaminen työpajatoiminnassa: Palveluprosessin tuotteistaminen
(2020)
Opinnäytetyön tilaajana on kolmannen sektorin toimija Nuorten TyöTuki ry. Työ on luonteeltaan tutkimuksellinen kehittämistyö, jossa tehdään tilaajalle käytännön tarpeita palveleva visualisoitu prosessikuvaus. Tarkoituksena ...
Asiakaslähtöinen toimintamalli maatilamatkailuyritykselle: Verkostojen ja tarinoiden onnistunut hyödyntäminen tilanvuokrauspalveluissa asiakaslähtöisten menetelmien avulla
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on maatilamatkailuyrityksen juhla- ja tapahtumapalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun avulla. Työn tilaajana toimii keuruulainen maatilamatkailuyritys Rahikkalan Tila Oy. Yritys käsittää samannimisen ...
Virtuaaliset Äititreffit -toimintamalli ensiäideille : Osallisuutta ja vertaistukea ennaltaehkäisevän työn näkökulmasta
(2021)
Äitejä varten on olemassa fyysisesti kokoontuvia äitiryhmiä, mutta korona-aika ja sen myötä kontaktien vähentyminen on vaikuttanut merkittävästi tilanteeseen. Siinä missä yhteisö ja vertaistuki voivat olla suuri voimavara ...
Kuopio Infon palvelutarpeiden ja kävijäkokemusten kartoitus palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyön tilaajana toimi Kuopion kaupungin kaupunkiympäristön palvelualue, jonka alaisuudessa työn tutkittava kohdeorganisatio Kuopio Info toimii. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten infopiste toimii ...
Kirjastolainen linjoilla 2.0: Etäpalvelu toiselle asteelle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on palvelumuotoilun keinoin kehittää Helsingin kaupungin kirjastolle käytäntöön sovellettava toimintamalli toiselle asteelle. Kirjastolainen linjoilla kehitettiin vastaamaan tähän tarpeeseen. ...
Kässäfestareiden asiakassuhteet: Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu kohderyhmänä näytteilleasettajat
(2020)
Opinnäytetyö käsitttelee Kässäfestarit -tapahtuman palvelun kehittämistä asiakaslähtöisesti, asiakaskohderyhmänä näytteilleasettajat.
Tarve asiakassuhteen parantamiselle ja palvelupolun tarkastelulle heräsi ensimmäisen ...
Maahanmuuttajaopiskelijat koulutuksien kehittäjinä : Osallistava toimintamalli ammatillisiin oppilaitoksiin
(2021)
Lähtökohtana tämän opinnäytetyön tekemiselle oli se, ettei maahanmuuttajien subjektiivista kokemustietoa oltu juurikaan aikaisemmin hyödynnetty maahanmuuttajakoulutuksien kehittämisessä. Tästä syystä tavoitteena oli ...
OmaStadi kaupunkiympäristön toimialalla ”Ai niin pitäisköhän niinku kaupungin työntekijätkin osallistaa?”
(2020)
Helsingin kaupunki on lisännyt kaupunkilaisten vaikuttamismahdollisuuksia osallistavan budjetin toimintamallin avulla, joka on osa kaupungin osallisuus- ja vuorovaikutusmallia. (Helsingin kaupunki 2018a.) Helsingissä ...