Haku
Viitteet 1-5 / 5
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Tapahtumajärjestäjän opas vuosittain vaihtuvalle tuottajalle : CASE Finn Filmnapok
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tarjota tulvaisuuden Finn Filmnapok -elokuvafestivaalin tuottajille opas, joka toimii perehtymisen ja työskentelyn tukena ja samalla kehittää tapahtuman tuotantoprosessia entistä sujuvammaksi. ...
Case Tampere Bootcamp 2020: Elokuvafestivaalin osatapahtuman toimintastrategia
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda Tampereen elokuvajuhlien alaisuudessa toimivalle kansainväliselle opiskelijatapahtuma Tampere Bootcampille toimintastrategia kaudelle 2020. Tampere Bootcamp järjestetään vuonna ...
Toimiva varasto on kuin tuottaja - looginen, joustava ja mukautuva: Idea Groupin varastotoiminnan kehittäminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö käsittelee varastonhallinnan kehittämistä tapahtumatuotantoalan näkökulmasta. Tilaajana toimi turkulainen markkinointiviestintätoimisto Idea Group. Työn päätavoite oli löytää Idea Groupin tuotantotiimin ...
Kulttuurityön tekijät. Kirjoitelmia kulttuurituotannosta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2021)