Haku
Viitteet 1-10 / 24
Kouluna koko kaupunki. Opas aikuisten maahanmuuttajien perusopetuksen toteuttamiseen.
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Oppaassa tuodaan esille esimerkkejä ja kokemuksia uudella tavalla järjestetystä ja toteutetusta aikuisten maahanmuuttajien perusopetuksesta. Opas perustuu Euroopan sosiaalirahasto ESR:n rahoittaman Porukalla pääosaan ...
Humak avoimen tiellä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Humak avoimen tiellä on katsaus Humanistisen ammattikorkeakoulun avoimen ammattikorkeakoulun syntyyn, ensimmäisiin vuosikymmeniin, keskeisiin tuotteisiin ja lopulta tulevaisuuden näkymiin. Julkaisun nimi ”Humak avoimen ...
KUVAKO : Kuvakommunikaatio arjen tukena vastaanottokeskuksissa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Teos kokoaa yhteen kolmivuotisen KUVAKO – Kuvakommunikaatio vastaanottokeskuksissa -hankkeen keskeisiä toimintoja, työskentelyvaiheita ja tuloksia. Kirjoittajat ovat KUVAKO-hankkeessa työskennelleitä asiantuntijoita.
Hankkeen ...
TKI-perustainen oppiminen Humakissa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Developing Youth Work Innovation - E-handbook
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Developing Youth Work Innovation e-Handbook is focused on Innovation in youth
work. It is intended for practitioners who are looking for innovative tools to use in
their activities with young people, including digital ...
Kampuksella digittää - Poimintoja verkko-oppimisen kehittämisestä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Kehitä ja kehity museossa - Työkirja innovointiin
(Aboa Vetus & Ars Nova; Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Museot ovat valtavia tietopankkeja, jotka välittävät tietoa maailmasta pitkälläkin aikajänteellä
tuottaen samalla elämyksiä. Museossa on mahdollista oppia menneestä, ymmärtää tätä hetkeä
sekä ennakoida tulevaa. Museossa ...
Töissä täällä - näkökulmia maahanmuuttajien työllistymiseen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Mitä saisi olla? Kulttuuria Miesten vuorolla
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2019)
Teaching Youth Work in Higher Education. Tensions, Connections, Continueties and Contradictions
(© This material is the joint property of University of Tartu (Estonia), Newman University (UK), Humak University of Applied Sciences (Finland) and Estonian Association of Youth Workers, 2019)