Haku
Viitteet 1-10 / 999
Osallisuutta parhaimmillaan? Helsingin osallistuvan budjetoinnin tapahtumat osallisuuden kokemuksen vahvistajana
(2020)
Osallistuva budjetointi mainitaan yhtenä ratkaisumallina monessa eri yhteydessä, kun käsitellään demokratian kriisiä ja uusia ratkaisuja sen korjaamiseksi. Vuonna 2017 Helsingin kaupunki otti johtamisjärjestelmäuudistuksen ...
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Festivaalipalveluita kehittämässä - Case Ruisrock Artukainen Camping
(2020)
Asiakkaiden odotukset festivaalien palveluilta ovat kasvaneet huomattavasti viimeisen 15 vuoden aikana. Peruspalveluiden odotetaan olevan joustavat, helpot käyttää ja niiden tulee ottaa huomioon eri asiakkaiden tarpeet ...
Vieraskielisen yleisön tavoittaminen - Case RyhmisDigi: Ryhmäteatterin arkiston digitalisoiminen ja saavutettavuuden lisääminen
(2021)
Vuoden 2018 tilastojen mukaan Helsingin seudulla asui yli 200 000 vieraskielistä ja määrän ennustetaan kasvavan nopeasti. Koska vieraskielinen väestö on suuri ja nopeasti kasvava osa pääkaupunkiseudun väestöä, on ...
Saavutettavuussuunnitelma residenssitoiminnan näkökulmasta case Kanttila
(2019)
Tämä opinnäytetyö on digitaalinen käsikirja, joka on laadittu soveltamiskelpoiseksi saavutettavuusnäkökulmia pohtiviin organisaatioihin sekä heidän sisäisiin pienproduktioihinsa. Saavutettavuudella tarkoitetaan tilannetta, ...
Itä-Helsingin musiikkiopiston IMAGON 110 sädettä. Impulsseja henkilöstön imagotyöskentelylle.
(2020)
Tämä työ käsittelee musiikkioppilaitoksen imagoa. Organisaation, niin yritys- kuin oppilaitosorganisaation, toimintaedellytys kilpailuyhteiskunnassa on, että sen imago houkuttelee asiakkaita. Oppilaitosten imagosta puhutaan, ...
Placemaking -kokeilut ja julkisen tilan käyttö : Case Kesäterassi -konseptin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön tilaaja eli Torikorttelit (Helsingin Leijona Oy) tulee vuoden 2022 alussa yhdistymään Helsingin Tukkutorin kanssa ja uuden yhtiön tavoitteena on kehittää muun muassa urbaaneja, yhteisöllisiä kohtaamispaikkoja, ...
Kulttuurijärjestöjen yhteistyöverkoston mallintaminen osana Lappeenrannan kulttuuristrategiaa
(2021)
Tämä kehittämistyö tarkastelee yhteistyöverkoston tarpeellisuutta sekä verkoston luomisen mahdollisuuksia lappeenrantalaisten kulttuurijärjestöjen välille toimijalähtöisesti. Työssä tarkastellaan myös minkälaista tukea ...
Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin viestintästrategian päivittäminen kaudelle 2019-2021
(2019)
Opinnäytetyöni tavoitteena on laatia päivitetty viestintästrategia Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin (Finno) käyttöön vuosille 2019-2021. Finnon tehtävä on edistää suomalaisen taiteen ja kulttuurin tunnettuutta ...
Strateginen ote taide- ja kulttuuriviestinnästä: Kansallisteatterin viestinnän uudet tuulet
(2020)
Yhteiskunnan monimutkaistuminen ja digitalisoituminen ovat muuttaneet suomalaista taide- ja kulttuuriviestintää merkittävästi. Kilpailu mikrosegmenteiksi pirstaloituneen suuren yleisön huomiosta on kovaa, mihin ...