Haku
Viitteet 1-10 / 13
Lasten CIsu-paja hetki : Sisäkorvaistutelapsille suunnatun toiminnallisen vertaistukikerhon tarkastelua
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni käsittelee toiminnallisen vertaistukiryhmän tarkastelua LapCI ry:ssä. Yhdis-tyksen toiminta on suunnattu sellaisille lapsille ja nuorille, joille on tehty sisäkorvaistuteleik-kaus. Tarkastelu ...
Opas monikulttuurisille nuorille suunnatusta leiriohjaajakoulutuksesta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)
Tämä opinnäytetyö on kuvaus ja analyysi prosessista, jonka tuloksena tuotettiin Suomen nuorisoyhteistyö Allianssi ry:lle ja Suomen Pakolaisapu ry:lle opas, jonka avulla leiriohjaamisesta kokemusta omaava järjestö voi ...
Videopelikerho : Sosiaalinen vahvistaminen pienryhmätoiminnassa videopelikulttuuria ja vertaisohjausta hyödyntäen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Videopelikerhon tavoitteena on videopelikulttuurin avulla tuoda yhteen nuoria, joilla on eri taustat ja lähtökohdat. Opinnäytetyöni on Videopelikerhon eetoksen ja prosessin dokumentointi ymmärrettäväksi kokonaisuudeksi. ...
Keskustelutilaisuuspäivä : Deliberatiivisesta demokratiasta järjestöjen kehittämisen työkalu
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä kehitetään keskustelutilaisuuspäivä -toimintamallia. Toimintamalli syntyi 2008-2011 useiden hankkeiden jatkumon seurauksena kuntien työkaluksi nuorten kuulemiseksi lakisääteisessä peruspalveluiden ...
Perhehoitoyhdistyksen toiminnan kehittämistyö : jäsenten ääni
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tilaaja on Etelä-Karjalan perhehoitajat ry. Työn tavoitteena on tuoda esiin Etelä-Karjalan perhehoitajat ry:n jäsenten ajatuksia tämän hetken yhdistyksen toiminnasta sekä toiveita, ajatuksia ja kehittämisideoita ...
SAMMMAKKO-projektin loppuraportti : Näkökulmia maahanmuuttajien valmentavaan koulutukseen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyöni on SAMMAKKO-projektin loppuraportti ja se on muodoltaan toiminnallinen opinnäytetyö. Opinnäytetyöni tarkoitus on dokumentoida ja evaluoida toteutettua projektia. Työn ovat tilanneet 4Y-ammattikorkeakoulut. ...
"Positiivisella tavalla ulkopuolinen". : Nuoriso-ohjaaja alakoulun Huolenpito-ohjelmaa toteuttamassa.
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyö esittelee palvelukokonaisuuden, jonka Porvoon kaupungin nuorisopalvelut ja Porvoon suomenkieliset koulutuspalvelut muodostavat 1-6-luokkien Porvoon Keskuskoulun toimintaympäristössä. Työ mallintaa koulun ...
Nuoret rakentavat mielipiteitään : onko aikuisista tukea sosiaalisessa mediassa?
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2014)
Olen viimeiset kymmenen vuotta työssäni saanut seurata eri rooleista käsin sosiaalisessa mediassa toteutettuja kansalaiskeskusteluita lasten ja nuorten parissa. Tämä toiminta ei suoraan pyri ratkaisemaan yksittäisten ...
FC Vito-joukkueen kummitoiminnan vaikutukset Tansaniassa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2018)
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli selvittää kummitoiminnan vaikutuksia tansanialaisten FC Vito pelaajien koulumenestykseen. Tilaajana oli LiiKe ry, eli Liikunnan Kehitysyhteistyö, joka on suomalainen kehitysyhteistyöjärjestö. ...
”Keitä te oikeen ootte” : Katupäivystyksen kehittäminen Riihimäellä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)
Etsivä työ alkoi katutyönä. Etsivää nuorisotyötä on tehty jo 1960- luvulta alkaen. Etsivän nuorisotyön lähtökohta oli jengityössä jota tehtiin aluksi Helsingissä kaupungin ja seurakunnan yhteistyönä. Työtä tehtiin ...