Haku
Viitteet 1-10 / 33
Monitoimijuus kehittämisyhteisöissä ja ihmisten johtamisen hyvät käytännöt
(2020)
Tämä opinnäytetyö on tehty osana ammattikorkeakoulujen yhteistä SotePeda 24/7 –hanketta. Sen tarkoituksena on tuottaa sosiaali- ja terveydenhuollossa tulevaisuudessa tarvittavaa osaamista sekä opiskelijoille että jo työssä ...
Kuulen kutsun kaupunkitarinoiden: Karttoja osallisuuden edistämiseen kulttuurisin keinoin Sanoittamalla kaupunginomistajaksi -hankkeen näkökulmasta
(2020)
Tässä tutkimuksellisessa kehittämistehtävässä tarkastellaan osallisuuden sekä yhteisöllisyyden teemoja kaupunkiyhteisöjen näkökulmasta. Sen tarkoituksena on tuottaa tietoa Humanistisen ammattikorkeakoulun toteuttamasta ...
Yhteisöpedagogin rooli lastensuojelussa - Kilpailevatko yhteisöpedagogit ja sosionomit samoista työtehtävistä lastensuojelun avo- ja sijaishuollossa?
(2020)
Tämä opinnäytetyö sai alkunsa tarpeesta tutkia, kilpailevatko yhteisöpedagogit ja sosionomit samoista työtehtävistä lastensuojelun avo- ja sijaishuollossa. Aiheen taustalla on 03/2016 voimaan tullut laki sosiaalihuollon ...
Yhteisöpedagogi taipuu mihin vain: tapaus työyhteisön kehittäjäkoulutus
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä on sellainen yhteisöpedagogin ydinosaaminen, joka on hyödyksi perinteisten toimintakenttien eli nuoriso- ja järjestötyön ulkopuolella, sekä millaisiin nykypäivän ja tulevaisuuden ...
Valtakunnalliset korona-avustukset musiikkifestivaaliorganisaatioiden näkökulmasta: Valtiollisten ja kunnallisten toimijoiden tukitoimet koronaviruspandemian aikana
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin koronapandemian aikana avattuja valtakunnallisia rahoitusavustuksia musiikkifestivaaliorganisaatioiden näkökulmasta. Tavoitteena oli selvittää, kuinka avustukset ovat tavoittaneet ...
HumaKAS - joustokyvyn kasvualusta : Työväline elämäntilanteen selvittämiseen
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia HumaKAS-työvälineen toimintaa ja selvittää millaista materiaalia työvälineen loppukäyttäjät tarvitsevat. HumaKAS-työväline on väreihin ja tunnesanoihin perustuva itsereflektiota ...
Maahanmuuttajien ja kulttuuriorganisaatioiden yhteistyö OppiJana-hankkeessa
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia maahanmuuttajanuorien kiinnostusta kulttuurialaa kohtaan, sekä kartoittaa kulttuuriorganisaatioita, jotka voisivat tarjota näille nuorille harjoittelupaikkoja. Tutkimus toteutettiin ...
Vaihtoehtoiset toimintamallit Pirkanmaan teattereissa Covid-19-Pandemian aikana
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kartoitettiin Pirkanmaan teatterialan toimijoiden tilannetta Covid-19 pandemian aikana ja selvitettiin minkälaisia vaihtoehtoisia toiminta- ja ansaintamalleja Pirkanmaan alueen teatterialan toimijat ...
Koulunkäynninohjaajan ja puhevammaisen oppilaan välinen vuorovaikutus
(2020)
Opinnäytetyössäni selvitän, kuinka koulunkäynninohjaaja edistää ja ylläpitää vuorovaikutusta puhevammaisen oppilaan kanssa sekä kuinka ohjaaja valmistautuu kohtaamaan puhevammaisen oppilaan ja hänen käyttämänsä ...
Seikkailukasvatuksen koulutusta ja osaamista vahvistamassa – SKER3 opetus- ja toteutussuunnitelma
(2019)
Tässä opinnäytetyössä kehitetään Humanistisen ammattikorkeakoulun seikkailukasvatuksen opintoja. Kehittämistyön tarkoituksena on luoda uusi seikkailukasvatuksen avoimen ammattikorkeakoulun opintokokonaisuus täydentämään ...