Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digitaalisuuden hyödyntäminen yleisöpohjan kasvattamisessa taide- ja kulttuurialalla: Suomalaisia ja kansainvälisiä näkökulmia
(2021)
Tämä opinnäytetyö käsittelee digitaalisuuden hyödyntämistä yleisöpohjan kasvattamisessa taide- ja kulttuurialalla. Työn tilaajana toimi taide- ja kulttuurialan valtakunnallinen edunvalvoja KULTA ry.
Työllä oli kaksi ...
Yleisöjen kasvattaminen yleisesti kulttuuri- ja taidealalla: Mitä tulee huomioida, kun halutaan tavoittaa yleisöä kulttuurin ja taiteen piiriin?
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee yleisellä tasolla mitä yleisöjen kasvatuksesta puhuttaessa tulisi kulttuuri- ja taidealalla ottaa huomioon. Työn tilaaja on kulttuuri- ja taidealan edunvalvontajärjestö KULTA ry, jonka tavoitteena ...
Uusia yleisöjä saavutettavuutta edistämällä: Näkökulmia yleisöjen kasvattamiseen sosiaalisen ja taloudellisen saavutettavuuden kautta
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee eri keinoja, joilla kulttuuritoimijat ovat parantaneet toimintansa sosiaalista ja taloudellista saavutettavuutta, ja kuinka tämä on rikastuttanut heidän yleisöään ja tuonut heille uutta katsojakuntaa. ...
Elämyksellisen ennakoinnin menetelmät kulttuurialalla
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin elämyksellisen ennakoinnin menetelmiä ja niiden soveltumista kulttuurialan visiointityöhön. Elämyksellisen ennakoinnin menetelmillä tarkoitetaan visiointimenetelmiä, jotka tuovat tulevaisuuden ...