Haku
Viitteet 1-3 / 3
Museoiden yhteistyö näkyväksi: Case Rakkauden tiloja : Sosiaalinen media museoiden yhteistyön tukena
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan museoiden keskinäisen yhteistyöhankkeen toimintaprosessia sekä sosiaalisen median merkitystä yhteistyön saattamisessa yleisön tietoisuuteen. Opinnäytetyön tilaajana oli Lottamuseon, ...
Roots-yhtyeen promootiopaketin tuottaminen : Yhtyeen tuotteistaminen sekä imagon ja brändin rakentuminen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyönäni tuotin promootiopaketin Johnnie & The Walkers-yhtyeelle. Tämän promootiopaketin tarkoitus on luoda lisää työmahdollisuuksia kyseiselle yhtyeelle. Lisäksi tutkin työssäni yleisellä tasolla musiikin ...
Joukkorahoitus uuden musiikkitapahtuman rahoitusmallina
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tämä opinnäytetyö käsittelee joukkorahoitusta uuden musiikkitapahtuman rahoitusmallina. Työn tilaaja on rekisteröity yhdistys Solstice ry, joka perustettiin vuonna 2016 tuottamaan Winter Solstice -talvifestivaalia. Festivaalin ...