Haku
Viitteet 1-10 / 35
Vieraskielisen yleisön tavoittaminen - Case RyhmisDigi: Ryhmäteatterin arkiston digitalisoiminen ja saavutettavuuden lisääminen
(2021)
Vuoden 2018 tilastojen mukaan Helsingin seudulla asui yli 200 000 vieraskielistä ja määrän ennustetaan kasvavan nopeasti. Koska vieraskielinen väestö on suuri ja nopeasti kasvava osa pääkaupunkiseudun väestöä, on ...
Linnateatterin markkinointi ja sen kehittäminen
(2020)
Opinnäyteyön tilaaja on turkulainen ammattiteatteri Linnateatteri, joka on menestyksekkäimpinä vuosinaan Suomen kolmanneksi suurimmaksi teatteriksi. Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, miten Linnateatteri on onnistunut ...
TikTok-sovelluksen hyödyntäminen artistin markkinointikanavana
(2021)
Tässä opinnäytetyössä on tutkittu TikTok-sovellusta yleisesti ja sen mahdollisuuksia artistin markkinoinnissa. TikTok-sovellus on tuore ja kovassa nousussa oleva mobiilisovellus, jossa ideana on julkaista lyhyitä, noin ...
Hereillä taas! Brändin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kehityskohteita ja kehittää Awake Again yhtyeen toimintaa ja erityisesti brändiä. Halusin saada vastauksen tutkimuskysymykseeni ”mitä metallibändiltä vaaditaan 2020- luvulla, ...
Turun Taidelainaamon kävijäkunnan laajentaminen – Kohderyhmänä Turun ja Varsinais-Suomen korkeakouluopiskelijat
(2019)
Opinnäytetyössäni tarkastelen Turun ja Varsinais-Suomen alueen korkeakouluopiskelijoita taidelainaamon käyttäjinä. Esitän opinnäytetyössäni opiskelijoiden tämän hetkistä tietämystä taidelainaamotoiminnasta ja pohdin, kuinka ...
Asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittäminen: Case Mahdollisuuksien Tila
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on markkinoinnin asiakaslähtöinen kehittäminen. Työn tiljaaja on Tästä tulee niin hieno maailma ry, joka toteuttaa erilaisia kulttuuri- ja taidetoiminnan linjoja. Yhdistys myös myös ylläpitää ja ...
Sisältömarkkinointi luovalla alalla
(2020)
Sosiaalisen media on vakiinnuttanut asemansa niin yksityis- kuin yrityselämässä. Nykypäivän yritys käyttää markkinoinnissa ja viestinnässä taitavasti hyväkseen eri sosiaalisen median kanavia. Tässä opinnäytetyössä keskitytään ...
Vetovoimaisuuden lisääminen harrastetoiminnassa: OvoDecor rf:n markkinoinnin ja toiminnan kehittäminen
(2020)
Työssä keskityttiin munienkoristeluun erikoistuneen turkulaisen yhdistyksen OvoDecor rf:n toiminnan kehittämiseen. Opinnäytetyössä pyrittiin löytämään keinoja joiden avulla yhdistyksen toiminnasta saataisiin vetovoimaisempaa, ...
Taiteen ostoprosessin kehittäminen yritysmyyntiin : Taideverkkokauppa Taiko
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Demosarte Oy, jonka toimiala on suomalaisten taideteosten myynti Taiko-nimisessä verkkokaupassa. Taiko myy suomalaisia ammattitaiteilijoiden tekemiä maalauksia, veistoksia, grafiikkaa sekä ...
Tv-tuotantoyhtiö sosiaalisessa mediassa : Case: Rabbit Films Oy:n Instagram-tili
(2020)
Sosiaalisesta mediasta on tullut iso osa televisio-ohjelmien markkinointia ja katselukokemusta. Ihmiset hakevat sosiaalisesta mediasta tietoa katselemistaan ohjelmista, osallistuvat keskusteluun, arvontoihin ja kilpailuihin. ...