Haku
Viitteet 1-10 / 63
Suomen rock-klubien liitto ry:n tunnuslukuja 2014 : Katsaus elävän musiikin vapaaseen kenttään rock-klubien näkökulmasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Suomen rock-klubien liitto ry edustaa valtakunnallisesti pieniä ja keskikokoisia rock-klubeja sekä kon-serttijärjestäjiä toimien niiden edunvalvojana ja yhteisenä foorumina. Erityisesti elävän musiikin vapaan kentän ...
Suomi eurooppalaiselle jazzkartalle : Jazz Finland -festivaalin vaikuttavuus ja kehittäminen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Syyskuussa 2014 järjestetty Jazz Finland -festivaali on toistaiseksi suurin Suomessa toteutettu jazz-
musiikin vienti- ja verkostoitumistapahtuma. Tapahtuman ainutlaatuisuus sekä oma kiinnostukseni
jazzmusiikkiin tekivät ...
Jäsenetujen kehittäminen Turun elävän musiikin yhdistyksessä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia Turun elävän musiikin yhdistyksen jäsenten mielipiteitä heille tarjotuista jäseneduista. Tutkimuksen tarkoituksena oli myös saada tietoa jäsenetujen käyttöasteista ja kerätä kehitysehdotuksia. ...
Sosiaaliset ja vuorovaikutustaidot kulttuurituottajan työssä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää sosiaalisten ja vuorovaikutustaitojen merkitystä kulttuu-rituottajan työssä. Tutkimustavoitteena on kartoittaa, miten sosiaaliset ja vuorovaikutustaidot koetaan kulttuurituottajien ...
Käydään kylässä!
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten syntyy aktiivinen kylätoiminta ja löytää keinoja aktiivisen kylätoiminnan kehittämiseen. Toisena tavoitteena on ideoida ja tuottaa joukkoistamalla uusi kiertävä kyläjuhla Käydään ...
”Tuottajahan toimii kuin yrittäjä” : Yrittäjäidentiteetin kehittymisen tukeminen yritysneuvonnassa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö selvittää kulttuurituotannon opiskelijoiden ja kulttuurituottajaksi jo vastavalmistuneiden henkilöiden yrittäjäidentiteetin kehitystä tukevia tekijöitä. Yrittäjäidentiteettiä on tutkittu vähän, mutta se ...
Elastinenkin tykkää tanhuta : Kansanmusiikista ja -tanssista syntyvän mielikuvan muuttaminen markkinoinnin avulla
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Tämä opinnäytetyö selvittää millaisia mielikuvia kansanmusiikista ja -tanssista tällä hetkellä on, erityisesti 13-35-vuotiaiden keskuudessa, sekä myös kentän julkisuuskuvan positiivisia puolia ja kehityskohteita. Näin ...
Mentorointiohjelma Humanistiselle ammattikorkeakoululle
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytteessä esitellään Humanistisen ammattikorkeakoulun Jyväskylän alueyksikön kulttuurituotannon koulutusohjelman käyttöön mentorointiohjelma. Opinnäyte käsittelee mentorointia käsitteenä ja ilmiönä ja tuottaa siitä ...
”Mahtava meininki!” : Jurassic Rockin asiakastutkimus 2015
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni on Jurassic Rock -festivaalille toteutettu asiakastutkimus. Asiakastutkimuksen tavoitteena oli selvittää Jurassic Rockin kävijäprofiili, kerätä palautetta festivaalin eri osa-alueista sekä mitata asiakkaiden ...
Yhdistyksen tapahtumatuotannon kehittäminen : Design District Helsinki
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tilaaja on Designkortteli ry, joka on luovan alan toimijat yhteen kokoava kaupunginosayhdistys. Yhdistyksen toiminnan tarkoituksena on edistää elävää kaupunkikulttuuria ja alueen toimi-joiden, kuten ...