Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakaspalautteen kerääminen puhevammaisilta asiakkailta: Asiakaspalautelomakkeen luominen asiakaspalatteen keräämisen tueksi.
(2019)
Kelan edellyttää tulkkauspalveluntuottajilta asiakaspalautteen keräämistä. Opinnäytetyön tilaajana toimiva toiminimi Rosalind ei toistaiseksi vielä tuota tulkkauspalvelua puhevammaisille, mutta tulevaisuutta ajatellen oli ...
45–55-vuotiaiden viittomakielen tulkkien kokemuksia viittomakielen tulkkauksen alasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyössä tarkastellaan 45–55-vuotiaiden viittomakielentulkkien kokemuksia viittomakielen tulkkauksen alasta. Tavoitteena on selvittää, millaisia kokemuksia viittomakielentulkeilla on, miten tulkit näkevät tulevaisuutensa ...