Haku
Viitteet 1-6 / 6
"Mummot tykkää glitteristä" - Ikääntyvät ja vaihtoehtoinen kulttuurituotanto
(2019)
Yli 60-vuotiaat ovat enenevissä määrin moninainen joukko ihmisiä, jotka kuljettavat mukanaan synnyttämiään ja kokemiaan populaarikulttuurin ilmiöitä. Sillä on vaikutusta heidän mieltymyksiinsä taide- ja ...
Case Nelonen Media Live Oy: Festivaalin asiakaskokemuksen parantaminen oheisohjelmaan panostamalla.
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää monipuolista oheisohjelmaa työn tilaajan festivaaleille. Työssä selvitettiin myös tapahtuma-aktiviteettien elämyksellisyyttä. Opinnäytetyö ja siinä käytetyt menetelmät tarjoavat tilaajalle ...
Tapahtumatuotannon kehittämistyö lastenkulttuurin kentällä: Case Seikkisrock
(2019)
Opinnäytetyön tilaaja on turkulainen tapahtumayhdistys Vilperi ry, ja kehityskohteena yhdistyksen lasten- ja nuorten kulttuurifestivaali Seikkisrock. Työn tarve syntyi tapahtuman tuotannossa tapahtuneesta sukupolvenvaihdoksesta ...
Perehdytyskortit Securitas Oy:n tapahtumapalveluissa
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Securitas Oy:lle Helsingin Messukeskukseen asiakaspalvelun työtehtäviin omat työtehtäväkohtaiset perehdytyskortit. Lisäksi tavoitteena oli luoda yleinen perehdytyskortti tueksi ...
Case Tampere Bootcamp 2020: Elokuvafestivaalin osatapahtuman toimintastrategia
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda Tampereen elokuvajuhlien alaisuudessa toimivalle kansainväliselle opiskelijatapahtuma Tampere Bootcampille toimintastrategia kaudelle 2020. Tampere Bootcamp järjestetään vuonna ...
Kokemusten kautta huipulle: Voima Vaikuttaa - verkostotapahtumien kehitys lastensuojelussa
(2019)
Kehittämistyön tavoitteena oli luoda tapahtumatuottamisen manuaali Pesäpuu ry:n koordinoiman Voima vaikuttaa - verkostotapahtumien järjestämistä tukemaan. Verkostotapahtuma järjestettiin tänä vuonna neljättä kertaa ...