Haku
Viitteet 1-3 / 3
Casting ChillHouse : ChillHouse-tapahtuman tunnettavuuden arviointi tamperelaisten tilanuorten keskuudessa sekä ideat osallisuuden kehittämiseen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2009)
Casting ChillHouse on toiminnallinen opinnäytetyö, joka on toteutettu työpajallisin menetelmin viidellä Tampereen nuorisokeskuksella. Työpajoilla haluttiin selvittää nuorisotapahtuma ChillHousen tunnettavuutta nuorisokeskuksilla ...
Joukkoistamisen merkitys kulttuuritapahtuman tuotteistamisessa : Luovuutta Valtakunnalliseen Majanrakennuskilpailuun
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää ja tuotteistaa joukkoistamalla lasten Valtakunnallinen Majanrakennuskilpailu monipuolisemmaksi tapahtumakokonaisuudeksi. Valtakunnallinen Majanrakennuskilpailu on osittain ...
Sensitiivinen tapahtumatuottaja : Nuoret vapaaehtoisina
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2012)
Opinnäytetyö käsittelee tapahtumatuottajan sensitiivisyyttä ja sen kehittämistä vapaaehtoisten nuorten esimiehenä. Sensitiivinen tuottaja kykenee helpommin reagoimaan vapaaehtoisten tarpeisiin ja tunnetiloihin. Opinnäytetyössä ...