Haku
Viitteet 1-7 / 7
Anime- ja mangatapahtuman järjestäminen
(2019)
Suomen con-skene on kasvanut siitä, kun ensimmäiset tapahtumat järjestettiin parikymmentä vuotta sitten. Nykyiset suurimmat tapahtumat ovat saaneet kasvaa useamman vuoden ajan, mutta samalla kun suurimmat tapahtumat ovat ...
Ketteriä, joustavia ja askeleen edellä: Miten kulttuuri- ja taidealan keskusjärjestön jäsenet kokevat digitaalisen teknologian
(2020)
Digitaalinen teknologia tiukentaa otetta ihmisistä. Tämä tuo mukanaan mahdollisuuksia, haittoja, hyötyjä ja uhkakuvia. Digitaalisesta teknologiasta maalataan usein yltiöpositiivisia kuvia ja hyötyjä korostetaan runsaasti. ...
Futuron ääntä etsimässä: Futuro-talon saavutettavuuden parantaminen digitalisaation tarjoamien mahdollisuuksien avulla
(2020)
Opinnäytetyössäni kehitän Espoon Tapiolassa Näyttelykeskus WeeGeellä sijaitsevan Futuro-talon saavutettavuutta digitalisaation tarjoamien mahdollisuuksien kautta. Tarkastelen työssäni Futurotalon ja Näyttelykeskus WeeGeen ...
Jääkiekkoa pandemian aikana
(2021)
Covid-19 on maailmanlaajuinen pandemia, jolla on väistämättömiä vaikutuksia myös Suomessa. KHL:ssa pelaava Helsingin Jokerit onnistui pelaamaan jääkiekkokauden 2020–2021 alusta loppuun, joskin hyvin rikkonaisesti. Kauden ...
Digitaalisen muodin harrastamisen mahdollisuudet yhdistystoiminnassa
(2022)
Tämän työn tavoitteena oli selvittää digitaalisen muodin harrastamisen mahdollisuuksia yhdistystoiminnassa. Työn tilaaja Muotijuttu ry halusi kehittää uudenlaista digitaalista toimintaa, jossa muoti ja nuorisotyö ...
Kirjastosta osallistava palvelualusta : lähikirjastojen tapahtumatuotannon tulevaisuus Turussa
(2021)
Digitaalisuus sulautuu vähitellen kaikkeen ja ilmastonmuutos vaatii ihmiskuntaa muuttamaan toimintatapojaan. Kirjastokaan ei ole enää vain kirjalainaamo, vaan siltä odotetaan tukea, kun lukutaito heikkenee, väestö ikääntyy ...
Strategia ilman voittoa: kulttuuriosuuskunnan strategia ja strategiamalli
(2022)
TIIVISTELMÄ
Humanistinen ammattikorkeakoulu
Kulttuurituotannon koulutusohjelma
Tekijät: Aarni Koivisto
Opinnäytetyön nimi: Strategia ilman voittoa – Kulttuuriosuuskunnan strategia ja strategiamalli
Sivumäärä: 41 ja ...