Haku
Viitteet 1-4 / 4
#Kulttuurisome : Sosiaalinen media kulttuurituottajan työvälineenä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Taide- ja kulttuurialan ammattijärjestö TAKU ry. Työn tavoitteena oli kartoittaa ammattijärjestön jäsenistöön kuuluvien kulttuurituottajien sosiaalisen median käyttöä ja selvittää miltä ...
Supersunnuntaista superisosia? : Vaara-Karjalan seurakunnan uudistetun isoskoulutusmuodon arviointia ja kehittämistä nuorten osallisuuden ja sosiaalisen vahvistamisen valossa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on arvioida ja kehittää Vaara-Karjalan seurakunnan Supersunnuntai-isoskoulutusmuotoa nuorten osallisuuden ja sosiaalisen vahvistamisen näkökulmasta. Supersunnuntai-isoskoulutus suunniteltiin ...
Step-by-step -kuvat toiminnanohjauksen tukena : Osallisuutta nuorten harrastustoimintaan
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Osallistumisella on vahva yhteys ihmisten hyvinvointiin. Hyvinvointi, osallisuuden edistäminen ja syrjäytymisen ehkäiseminen edellyttävät yhteisöllisyyttä – Osallisuus liittyy siis yhteisöön ja yhteiskuntaan kuulumisen ...
Sosiaalinen media suomalaisten pelitalojen markkinointikanavana
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa sitä, kuinka suomalaiset pelialan organisaatiot hyödyntävät sosiaalista mediaa markkinoinnissaan. Opinnäytetyön tilaaja on Oulun seudun ammattikorkeakoulun Kuusio-hanke. ...