Haku
Viitteet 1-8 / 8
Me muutoksen tekijöinä : Ammatillisen koulutuksen reformin toimeenpano Muutoksen syklejä kehittämällä. Koulutuskeskus Brahen henkilöstön kokemuksia muutosprosessista.
(2019)
Koulutuskeskus Brahe tilasi minulta työelämän kehittämistehtävänä ja YAMK-opinnäytetyönä ammatillisen koulutuksen reformin toimeenpanon mukaisen yhteisen ajattelumallin osaamisperusteisesta pedagogiikasta. Lisäksi ...
Ammattiosaajan työkykypassi S2 opiskelijoille — Käyttöönotto, vaikuttavat tekijät ja menetelmät koulutuksen järjestäjän näkökulmasta
(2024)
Opinnäytetyössä tarkastellaan yhteiskunnan teknologisoitumisen vaikutuksia ihmisten liikuntatottumuksiin. Teknologian lisääntyessä fyysinen aktiivisuus on vähenemässä, ja monet perinteiset liikunnan muodot, kuten raskas ...
Kohti vastavuoroista kumppanuutta : Perho Liiketalousopiston asiakkuuksien hoitomalli
(2022)
Suomessa ammatillinen koulutus on kiinteästi sidoksissa työelämään ja yhteistyö työpaikkojen kanssa on tiivistä. Ammatillisen koulutuksen lainsäädännön uudistuksen ja toimintaympäristön muutosten myötä vaatimukset syvempään ...
Asuntolaohjaaja opiskelijan hyvinvoinnin tukena : Forssan ammatti-instituutin asuntolaohjauksen laatusuunnitelma
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda laatusuunnitelma Forssan ammatti-instituutin asuntolaohjaukselle. Laatusuunnitelma kuvaa asuntolaohjaajan työtä organisaatiossa ja osallistaa asuntolaohjaajan osaksi muuta ...
Opettajasta esihenkilöksi: Stadin ammatti- ja aikuisopiston sisäinen esihenkilöakatemia väylänä koulutuspäällikön tehtävään
(2022)
Miten luodaan väylä opettajasta esihenkilöksi suuressa ammatillisessa oppilaitoksessa? Kuinka luodaan malli sisäiselle esihenkilökoulutukselle? Näitä teemoja tutkittiin toimintakokeilun keinoin ja samalla pilotoitiin ...
Työelämässä oppimisen tukeminen oppilaitoksen ja työpaikan välisellä yhteistyöllä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään ammatillisen koulutusreformin vaikutuksia oppilaitoksen ja työpaikan väliseen yhteistyöhön ja mitä asioita on otettava huomioon sujuvan oppimisen takaamiseksi. Tutkinnon perusteissa korostuu ...
”MATKASSA MUKANA, OPINTOJEN TUKENA!”: ohjaustyön ja perehdytyskäytäntöjen kehittäminen Suomen Diakoniaopiston avoimessa oppimisympäristössä.
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Suomen Diakoniaopiston Tsempin avoimessa oppimisympäristössä tapahtuvaa ohjaustyötä ja -prosessia sekä perehdytystoimenpiteitä. Tämä on tärkeää hallittavuuden ja järjestelmällisyyden ...