Haku
Viitteet 1-2 / 2
Asiakaspalautteen kerääminen puhevammaisilta asiakkailta: Asiakaspalautelomakkeen luominen asiakaspalatteen keräämisen tueksi.
(2019)
Kelan edellyttää tulkkauspalveluntuottajilta asiakaspalautteen keräämistä. Opinnäytetyön tilaajana toimiva toiminimi Rosalind ei toistaiseksi vielä tuota tulkkauspalvelua puhevammaisille, mutta tulevaisuutta ajatellen oli ...
Sähköinen asiakaspalautelomake palautteen keräämisen tukena: socomin tulkkauspalvelujen asiakaspalautelomakkeen luominen
(2023)
Opinnäytetyö toteutettiin laadullisena, toiminnallisena kehittämistyönä. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Kaakkois-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus Oy Socomin tulkkauspalvelujen asiakaspalautelomake. Asiakaspalautelomaketta ...