Haku
Viitteet 1-4 / 4
Rakentavan palautteen antaminen ja vastaanottaminen pienen työyhteisön arjessa
(2019)
Opinnäytetyön aiheena on rakentavan palautteen antaminen ja vastaanottaminen hoiva-alan työyhteisössä. Työmme aihe nousi käytännön työelämän tarpeesta, eli pienen 12 jäsenisen työyhteisön arjessaan kokemista haasteista ...
Asiakaspalautteen kerääminen puhevammaisilta asiakkailta: Asiakaspalautelomakkeen luominen asiakaspalatteen keräämisen tueksi.
(2019)
Kelan edellyttää tulkkauspalveluntuottajilta asiakaspalautteen keräämistä. Opinnäytetyön tilaajana toimiva toiminimi Rosalind ei toistaiseksi vielä tuota tulkkauspalvelua puhevammaisille, mutta tulevaisuutta ajatellen oli ...
Innovatiivinen kehittämisprosessi: Case LSB Yhtiö Oy
(2019)
Tämän opinnäytetyön keskiössä on kahdentoista henkilön itseohjautuva asiantuntijaorganisaatio, tuotannollinen mainostoimisto LSB Yhtiö Oy, joka on strategian päivittämisen prosessissa. Tavoitteena on kerätä tietoa, miten ...
Opiskelijat asiantuntijoina : Kyselytutkimus Oppilaitos-Vamos -hankkeessa
(2019)
Helsingin Diakonissalaitoksen ja Savon koulutuskuntayhtymän yhteishanke Oppilaitos-Vamos tarvitsi kohderyhmältään palautetta toimintansa kehittämiseen ja raportointiin. Lisäksi hanke halusi selvittää osallistujiensa koettua ...