Haku
Viitteet 1-10 / 14
Palveluihin puhtia muotoiluajattelulla : Kansalaisfoorumin jäsenpalveluita kehittämässä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin Sivistysliitto Kansalaisfoorumi SKAF ry:n ja sen ylläpitämän opintokeskus Kansalaisfoorumin jäsenpalveluita. Tutkimuksellisessa kehittämistyössä haettiin vastauksia siihen, mitä palveluita ...
Kässäfestareiden asiakassuhteet: Asiakaskeskeinen palvelumuotoilu kohderyhmänä näytteilleasettajat
(2020)
Opinnäytetyö käsitttelee Kässäfestarit -tapahtuman palvelun kehittämistä asiakaslähtöisesti, asiakaskohderyhmänä näytteilleasettajat.
Tarve asiakassuhteen parantamiselle ja palvelupolun tarkastelulle heräsi ensimmäisen ...
OmaStadi kaupunkiympäristön toimialalla ”Ai niin pitäisköhän niinku kaupungin työntekijätkin osallistaa?”
(2020)
Helsingin kaupunki on lisännyt kaupunkilaisten vaikuttamismahdollisuuksia osallistavan budjetin toimintamallin avulla, joka on osa kaupungin osallisuus- ja vuorovaikutusmallia. (Helsingin kaupunki 2018a.) Helsingissä ...
Tarinoista tukipolulle – palvelumuotoilulla hyvinvointia vapaaehtoisille kriisipuhelinpäivystäjille
(2022)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena on selvittää Turun kriisikeskuksen vapaaehtoisten kriisipuhelinpäivystäjien kokemuksia ja tuen tarvetta liittyen kriisipuhelinpäivystykseen. Kehittämistyön tuloksena ...
Asiakasymmärryksen kartuttaminen itseohjautuvan tiimin yhteisöllisyyden edistäjänä: case Nuorten Akatemia
(2022)
Opinnäytetyön tutkimuskysymys on: Onko asiakasymmärryksen kartuttaminen osallistavana prosessina toimiva tapa luoda itseohjautuvalle tiimille yhteisöllisyyttä? Opinnäytetyö toteutettiin tilaustyönä yleishyödylliselle ...
Opens- ohjelmiston ja- menetelmän soveltaminen oppilaitosympäristössä Case: Humanistinen ammattikorkeakoulu
(2022)
Opens-ohjelmisto on tapahtumien suunnitteluun ja hallinnointiin tarkoitettu suomalaisen yrityksen Feelbeat Oy:n kehittämä Saas- pilvipalveluohjelmisto. Humanistinen ammattikorkeakoulu, joka on ollut yksi Opens-ohjelmiston ...
Palvelumuotoilun lähestymistapojen hyödyntäminen yrityksen laatutyössä viittomakielen tulkkauksen alalla
(2021)
Viittomakielen tulkkausalalla laatutyö on tärkeä osa yrityksen jatkuvaa kehittämistyötä. Asiakaskeskeisyys ja palvelukokemus ovat keskeisin lähtökohta laadun kokonaisuuden kehittämiselle, sillä ilman asiakaskokemusta ei ...
Yritysasiakkaiden palvelupolun kehittäminen : case Tampereen Kulttuurikamari Oy
(2023)
Tampereen Kulttuurikamari Oy on vuonna 2001 perustettu osakeyhtiö, jonka alla toimivat
itsenäisinä toimijoina ja tapahtumatiloina Tullikamari sekä tammikuussa 2023 avautunut
Tavara-asema. Tampereen Kulttuurikamari Oy ...
Näkyvyyttä Svengaava vuosi -työpajan avulla: Palvelumuotoilun ja kokeilemalla kehittämisen mahdollisuudet näkyvyyden ja tietoisuuden lisäämiseksi 4H-toiminnasta
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön ensisijaisena tavoitteena on lisätä Hämeenlinnan Seudun 4H-yhdistyksen näkyvyyttä ja tietoisuutta sen toimintamahdollisuuksista ja sitä kautta yhdistyksen kiinnostavuutta erityisesti ...
Helsingin poliisilaitoksen saattotoiminnan kehittäminen: itseopiskelumateriaali
(2023)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Helsingin poliisilaitos ja tilaajan edustajana komisario
Mikko Sivola. Tilaajan tarpeena oli ulkomaalaisten maastapoiston saattotoiminnan
kehittäminen, sujuvoittaminen ja käytäntöjen ...