Haku
Viitteet 1-10 / 1191
Kokemuksia tasa-arvon edistämisestä Petra-projektissa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyöni aiheena on sukupuolten välinen tasa-arvo. Opinnäytetyötäni varten olen kerännyt Vantaan kaupungin Petra-projektin asiakastyötä tehneiden palveluohjaajien kokemuksia asiakasohjauksesta, normikriittisestä ...
Oppipaja - "Avaimet Tulevaisuuteen" : Oppipajan toiminnan kuvaaminen sekä kokemuspohjaisen sisällön kerääminen ja analysointi
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)
Tässä opinnäytetyössä on keskitytty Oppipajaan joka on käytännössä pienryhmässä ja työpajaympäristössä toteutettava peruskoulun yhdeksäs luokka jonka oppilaiden mahdollisuudet saada peruskoulun päättötodistus on vaakalaudalla. ...
”Eläimet on tehty ruuasta!” : Eläinetiikkaa Kajaanin alakouluissa”Eläimet on tehty ruuasta!” : eläinetiikkaa Kajaanin alakouluissa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2010)
Opinnäytetyöni on johdannainen kehittämisprojektistani, jossa suunnittelin ja toteutin tilaustyönä Animalian kouluvierailumateriaalipaketin alakouluikäisille. Tavoitteena on selvittää 2-6-luokkalaisten lasten ja heidän ...
Hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue : kuvaus 15-17 vuotiaiden jalkapallotyttöjen ryhmäyttämisestä
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Opinnäytetyössäni toteutan 15-17- vuotiaiden tyttöjen jalkapallojoukkueen ryhmäyttämistä. Tavoitteenani on yhdistää kaksi ryhmää yhdeksi joukkueeksi. Tavoitteena on lisätä myös ryhmän yhteisöllisyyttä ja antaa heille keinoja ...
Liikuntaharrastukset järjestykseen! : Alle 29-vuotiaiden lasten ja nuorten liikuntaharrastusmahdollisuuksien kartoittaminen Paimiossa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2017)
Opinnäytetyössä oli kaksi tavoitetta: kartoittaa jo olemassa olevaa liikuntaharrastustoimintaa Paimion kaupungissa sekä selvittää, millaiselle harrastusmahdollisuuksien tietopaketille olisi tarvetta. Kehittämistehtävänä ...
"Olen saanut elämäni parhaan kokemuksen, jonka tulen muistamaan aina." Nuorisovaihto ryhmätapaaminen nuorten näkökulmasta
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Euroopan unionin nuorisotoimintaohjelma Youth in Action tarjoaa nuorille mahdollisuuden vaikuttaa omaan elinympäristöönsä, hankkia kansainvälisiä kokemuksia ja toimia yhteistyössä muiden nuorten kanssa Suomessa ja muualla ...
Elämyspajalta eväitä elämään – Nuorten Taidetyöpajalla järjestettävän Elämyspajan vaikutus sen läpikäyneiden nuorten elämään
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämä opinnäytetyö on kvalitatiivinen eli laadullinen tutkimus Nuorten Taidetyöpajalla järjestettävän
Elämyspajan vaikutuksista sen läpikäyneiden nuorten elämään. Työn tilaaja on Nuorten Taidetyöpaja,
joka toimii osana ...
Retkeilyä ja kukkien tuoksua : multasormikerhon merkitys nuorille
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2013)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Vantaan kaupungin nuorisotila Monitoimitila Arkille. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Multasormikerhon merkitystä nuorille. Sen tarkoituksena on kertoa, mitä nuoret ovat Multasormikerhosta ...
”Hämärästä aamunkoittoon”: poikkihallinnollisen yhteistyön pilottiprojekti nuorten kulttuuripalvelujen kehittämiseksi Maskussa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä nuorten kulttuuritarjontaa Maskun kunnassa. Yhtenä keinona lisätä nuorten kulttuuria on kehittää yhteistyötä kulttuuritoimen ja kirjaston kanssa. Yhteistyön ensimmäisenä hankkeena syntyi ...
Taidelähtöisten menetelmien hyödyntäminen kilpaurheilussa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyö pohjautuu taidelähtöisten menetelmien hyödyntämiseen kilpaurheilussa. Tavoitteena on tukea nuorten urheilijoiden hyvinvointia taidelähtöisten menetelmien avulla. Hyvinvoinnin edistämisen avulla pyritään antamaan ...