Haku
Viitteet 1-10 / 665
Osallisuutta parhaimmillaan? Helsingin osallistuvan budjetoinnin tapahtumat osallisuuden kokemuksen vahvistajana
(2020)
Osallistuva budjetointi mainitaan yhtenä ratkaisumallina monessa eri yhteydessä, kun käsitellään demokratian kriisiä ja uusia ratkaisuja sen korjaamiseksi. Vuonna 2017 Helsingin kaupunki otti johtamisjärjestelmäuudistuksen ...
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Festivaalipalveluita kehittämässä - Case Ruisrock Artukainen Camping
(2020)
Asiakkaiden odotukset festivaalien palveluilta ovat kasvaneet huomattavasti viimeisen 15 vuoden aikana. Peruspalveluiden odotetaan olevan joustavat, helpot käyttää ja niiden tulee ottaa huomioon eri asiakkaiden tarpeet ...
Saavutettavuussuunnitelma residenssitoiminnan näkökulmasta case Kanttila
(2019)
Tämä opinnäytetyö on digitaalinen käsikirja, joka on laadittu soveltamiskelpoiseksi saavutettavuusnäkökulmia pohtiviin organisaatioihin sekä heidän sisäisiin pienproduktioihinsa. Saavutettavuudella tarkoitetaan tilannetta, ...
Itä-Helsingin musiikkiopiston IMAGON 110 sädettä. Impulsseja henkilöstön imagotyöskentelylle.
(2020)
Tämä työ käsittelee musiikkioppilaitoksen imagoa. Organisaation, niin yritys- kuin oppilaitosorganisaation, toimintaedellytys kilpailuyhteiskunnassa on, että sen imago houkuttelee asiakkaita. Oppilaitosten imagosta puhutaan, ...
Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin viestintästrategian päivittäminen kaudelle 2019-2021
(2019)
Opinnäytetyöni tavoitteena on laatia päivitetty viestintästrategia Suomalais-norjalaisen kulttuuri-instituutin (Finno) käyttöön vuosille 2019-2021. Finnon tehtävä on edistää suomalaisen taiteen ja kulttuurin tunnettuutta ...
Strateginen ote taide- ja kulttuuriviestinnästä: Kansallisteatterin viestinnän uudet tuulet
(2020)
Yhteiskunnan monimutkaistuminen ja digitalisoituminen ovat muuttaneet suomalaista taide- ja kulttuuriviestintää merkittävästi. Kilpailu mikrosegmenteiksi pirstaloituneen suuren yleisön huomiosta on kovaa, mihin ...
Seitsemän vuotta tapahtumia ilman suunnitelmaa: Luovan keskuksen tapahtumatuotantomallia kehittämässä
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan, miten tilaajaorganisaation tapahtumatuotannon prosessia voidaan selkeyttää tapahtumatuotantomallin avulla. Työn tilaaja on Tehdas 108:n toiminnasta vastaava Tehdassaaren osuuskunta.
...
Kaupunkitaidetapahtuman kehittäminen – Yleisön kokemuksia Olohuone 306.4 km² -tapahtumasta
(2019)
Tässä opinnäytetyössä selvitän Olohuone 306.4 km² -kaupunkitaidetapahtuman
vaikuttavuutta. Selvitän kulttuuri- ja taidetapahtuman vaikuttavuuteen liittyvät
tekijät, ja teen niiden pohjalta ehdotukset Olohuone 306.4 km² ...
Kuvasta kokemukseksi. Särestöniemi-museon digitaalisen yleisötyön kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee Kittilässä sijaitsevan, taiteilija Reidar Särestöniemen (1925-1981) koti- ja taidemuseon digitaalisen yleisötyön kehittämistä. Tutkimusmenetelminä olivat asiakaskysely, vertaisarviointi sekä ...