Haku
Viitteet 1-10 / 11
Kuulen kutsun kaupunkitarinoiden: Karttoja osallisuuden edistämiseen kulttuurisin keinoin Sanoittamalla kaupunginomistajaksi -hankkeen näkökulmasta
(2020)
Tässä tutkimuksellisessa kehittämistehtävässä tarkastellaan osallisuuden sekä yhteisöllisyyden teemoja kaupunkiyhteisöjen näkökulmasta. Sen tarkoituksena on tuottaa tietoa Humanistisen ammattikorkeakoulun toteuttamasta ...
Yhteisöpedagogi taipuu mihin vain: tapaus työyhteisön kehittäjäkoulutus
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä on sellainen yhteisöpedagogin ydinosaaminen, joka on hyödyksi perinteisten toimintakenttien eli nuoriso- ja järjestötyön ulkopuolella, sekä millaisiin nykypäivän ja tulevaisuuden ...
Seikkailukasvatuksen koulutusta ja osaamista vahvistamassa – SKER3 opetus- ja toteutussuunnitelma
(2019)
Tässä opinnäytetyössä kehitetään Humanistisen ammattikorkeakoulun seikkailukasvatuksen opintoja. Kehittämistyön tarkoituksena on luoda uusi seikkailukasvatuksen avoimen ammattikorkeakoulun opintokokonaisuus täydentämään ...
Pelikasvatus nuorisotyössä: Yhdenvertaisuus etusijalle nuorisotyöllisessä pelitoiminnassa.
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli koota tietoperusta 10 (op) koulutukseen pelikasvatuksesta nuorisotyössä, yhdenvertaisuus keskiössä. Lisäksi tavoitteena oli määritellä koulutuksen osaamistavoitteet ja luoda näkemys pelikasvatuksesta ...
"Humakin opiskelijat ei oo automaatteja" Valmennuspedagogiikan kehittäminen Humakin uuden AMK-opetussuunnitelman toteutuksessa
(2023)
Opinnäytetyön tilaajana toimi Humanistinen ammattikorkeakoulu ja työ tarkasteli valmennuspedagogiikan kehittämistä Humakin uuden AMK-opetussuunnitelmauudistuksen toteutuksessa. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää ...
Onko testi valheenpaljastin? : Kokemuksia henkilö- ja soveltuvuusarviointien lainmukaisuudesta
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää verkkokeskustelijoiden kokemuksien perusteella henkilö- ja soveltuvuusarvointien lainmukaisuutta. Tutkimuksessa tarkastellaan keskustelijoiden kokemuksia testien ja arviointimenetelmien ...
Organisaation oppiminen ja resilienssi. Oppivan organisaation tunnusmerkkejä työelämän muuttuvassa toimintaympäristössä.
(2021)
Työelämää koskevassa keskustelussa on paljon puhuttu työelämän murroksesta ja siihen liittyvistä teemoista kuten digitaalisuus ja teköäly, sekä niiden vaikutuksista työn tehokkaaseen tekemiseen ja työn organisointiin. ...
Tarinoista tukea työelämään
(2022)
Tämän opinnäytetyön kehittämisen lähtökohtana oli viedä eteenpäin Humakissa vuonna
2020 luotua verkkopohjaista ja työelämäntarinaan perustuvaa muutosturvavalmennusta kohti toimivaa ammattikorkeakoulun palvelukonseptia ...
Yhteisöpedagogit yrityksissä : yhteisöpedagogien työskentelykokemukset yrityskentällä
(2022)
Opinnäytetyö tarkasteli yhteisöpedagogien työskentelykokemuksia yrityksissä. Kuntien ja
järjestöjen muodostaessa yhteisöpedagogien suurimman työllistymiskentän, pyrki tämä
opinnäytetyö selvittämään, miksi yhteisöpedagogit ...
Taitovalmentajat Omakehu-hankkeessa: taitovalmentajien perehdytys ja konsepti
(2022)
Omakehu-hanke (2020-2023) on Humanistisen ammattikorkeakoulun oma hanke, jossa pyritään voimauttamaan syrjäytyneitä ja syrjäytymisvaarassa olevia miehiä sanataiteen avulla. Omakehu-hankkeessa osallistujien työskentelyä ...