Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 17
Tutkimus oppimismuotoilun vaikuttavuudesta: Case Oppimismuotoilu Bootcamp
(2022)
Opinnäytetyö on toteutettu aikavälillä lokakuu 2020 - joulukuu 2021, yhteistyössä jyväskyläläisen oppimismuotoilutoimiston Mukamas Learning Design Oy:n sekä Oppimismuotoilu Bootcamp -valmennukseen vuosina 2018–2020 ...
Kotoutumisen ja työelämäedellytysten edistäminen vapaaehtoistoiminnan kautta - Selkokielinen opas maahanmuuttajille
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on edistää lohjalaisten maahanmuuttajien kotoutumista sekä työelämäedellytyksiä vapaaehtoistoiminnan kautta. Maahanmuuttajataustaisia on vapaaehtoistoiminnassa mukana vähän. Tavoitteena ...
The effects of long-term sail training trips as part of alternative education on young people’s personal development. Case study: Ocean College
(2022)
The purpose of this study was to investigate which educational approaches work best in sail training and should be incorporated and emphasized more. This was done by researching the effects of sail training trips on young ...
Digiä ja dataa: Aulangon Luontoliikuntakeskuksen digitaaliset myynti- ja jakelukanavat sekä data-analytiikka
(2022)
Digitalisaatio ja digitalisoituminen muuttaa yhteiskuntaa ja vaikuttaa radikaalisti liike-elämään. COVID19-pandemia on entisestään kiihdyttänyt digitalisaation vaikutuksia aina yksittäiseen kansalaiseen saakka. Yhä useamman ...
Suomalais-kiinalaisen vuorovaikutuksen kipukohdat korkeakoulukontekstissa
(2022)
Haaga-Helia ammattikorkeakoulun hallinnoima ja 3AMK-liittouman koordinoima 20 ammattikorkeakoulun yhteinen Kiina-verkosto-hanke käynnistyi vuoden 2021 alussa. Yhtenä verkoston tavoitteena on lisätä Kiina-osaamista, minkä ...
Pelillisyydestä nostetta kulttuurialoille
(2022)
Opinnäytetyön ydinkysymys on se, kuinka pelillisyyttä tänä päivänä Suomessa hyödynnetään ja miten siitä voisi olla hyötyä kulttuurialoille, muun muassa museoille. Museot hyödyntävät pelillisiä elementtejä vielä melko ...
Toimintamalli Pelastusopiston opettajien osaamisen laajentamiseen : opetuksen seuraaminen toisessa opetustiimissä
(2022)
Työntekijöiden osaamisen kehittäminen on nykyisin kentien tärkeämpää kuin koskaan. Tässä opinnäytetyössä selvitettiin Pelastusopiston opettajien osaamisen laajentumista. Keinona osaamisen laajentamiseen tässä tutkimuksessa ...
Kohti näkyvämpää ja motivoivampaa toimintaa: toimenpide-ehdotuksia TehoMoti-valmennukselle
(2022)
Opinnäytetyöni tilaajana toimi Hyria koulutus, TehoMoti-valmennus. Kehittämistyöni tavoitteena oli tarkastella ja kehittää TehoMoti-valmennusta nuorten motivaation, kouluhyvinvoinnin, sosiaalisen median kehittämisen ja ...
Kielitietoisuuden kehittäminen varhaiskasvatuksessa - kielitietoisuuskortit Kuopion kaupungin varhaiskasvatukselle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kielitietoista varhaiskasvatusta Kuopion alueen päiväkodeissa. Tarkoituksena oli tuottaa materiaalia varhaiskasvatuksen henkilöstön oman kielitietoisen toiminnan ...
”Kaukana monimuoto-opiskelijoiden arjesta, etäällä omasta elämästä” : monimuoto- ja verkko-opiskelijoiden kokemuksia opiskelijakunta HUMAKOn jäsenpalveluista
(2022)
Opiskelijakunta HUMAKO on ammattikorkeakoululain määrittämä opiskelijakunta Humanistisen ammattikorkeakoulun opiskelijoille. Opiskelijakunta HUMAKOn tehtävänä on huolehtia opiskelijoiden oikeuksista sekä eduista. Opiskelijakunta ...