Haku
Viitteet 1-10 / 127
Osallisuutta parhaimmillaan? Helsingin osallistuvan budjetoinnin tapahtumat osallisuuden kokemuksen vahvistajana
(2020)
Osallistuva budjetointi mainitaan yhtenä ratkaisumallina monessa eri yhteydessä, kun käsitellään demokratian kriisiä ja uusia ratkaisuja sen korjaamiseksi. Vuonna 2017 Helsingin kaupunki otti johtamisjärjestelmäuudistuksen ...
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Festivaalipalveluita kehittämässä - Case Ruisrock Artukainen Camping
(2020)
Asiakkaiden odotukset festivaalien palveluilta ovat kasvaneet huomattavasti viimeisen 15 vuoden aikana. Peruspalveluiden odotetaan olevan joustavat, helpot käyttää ja niiden tulee ottaa huomioon eri asiakkaiden tarpeet ...
Itä-Helsingin musiikkiopiston IMAGON 110 sädettä. Impulsseja henkilöstön imagotyöskentelylle.
(2020)
Tämä työ käsittelee musiikkioppilaitoksen imagoa. Organisaation, niin yritys- kuin oppilaitosorganisaation, toimintaedellytys kilpailuyhteiskunnassa on, että sen imago houkuttelee asiakkaita. Oppilaitosten imagosta puhutaan, ...
Kulttuurijärjestöjen yhteistyöverkoston mallintaminen osana Lappeenrannan kulttuuristrategiaa
(2021)
Tämä kehittämistyö tarkastelee yhteistyöverkoston tarpeellisuutta sekä verkoston luomisen mahdollisuuksia lappeenrantalaisten kulttuurijärjestöjen välille toimijalähtöisesti. Työssä tarkastellaan myös minkälaista tukea ...
Strateginen ote taide- ja kulttuuriviestinnästä: Kansallisteatterin viestinnän uudet tuulet
(2020)
Yhteiskunnan monimutkaistuminen ja digitalisoituminen ovat muuttaneet suomalaista taide- ja kulttuuriviestintää merkittävästi. Kilpailu mikrosegmenteiksi pirstaloituneen suuren yleisön huomiosta on kovaa, mihin ...
Kuvasta kokemukseksi. Särestöniemi-museon digitaalisen yleisötyön kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyöni käsittelee Kittilässä sijaitsevan, taiteilija Reidar Särestöniemen (1925-1981) koti- ja taidemuseon digitaalisen yleisötyön kehittämistä. Tutkimusmenetelminä olivat asiakaskysely, vertaisarviointi sekä ...
Orkesterin äänenjohtajien tiiminvetäjän- ja vuorovaikutustaitojen kehittäminen: Jyväskylä Sinfonia työkulttuurin muutoksen kokeilijana
(2021)
Tämä opinnäytetyö kartoittaa ja käsittelee orkesterin äänenjohtajien esihenkilö- ja vuorovaikutustaitoja ja niiden kehittämistä. Orkesterin äänenjohtajat ovat soitinryhmänsä johtavia soittajia. Heillä ei ole kuitenkaan ...
Suomen Kansallisoopperan kuoron harjoitusprosessin kehittäminen Lean-menetelmiä hyödyntäen
(2021)
Opinnäytetyön tutkimuskysymyksen tavoitteena oli selvittää, voiko Suomen Kansallisoopperan kuoron harjoitusprosessia parantaa Lean-menetelmiä hyödyntäen. Työssä esitellään erilaisia mahdollisuuksia, joilla harjoitusprosessia ...
Kuopio Infon palvelutarpeiden ja kävijäkokemusten kartoitus palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Kehittämistyön tilaajana toimi Kuopion kaupungin kaupunkiympäristön palvelualue, jonka alaisuudessa työn tutkittava kohdeorganisatio Kuopio Info toimii. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten infopiste toimii ...