Haku
Viitteet 1-10 / 257
Osallisuutta parhaimmillaan? Helsingin osallistuvan budjetoinnin tapahtumat osallisuuden kokemuksen vahvistajana
(2020)
Osallistuva budjetointi mainitaan yhtenä ratkaisumallina monessa eri yhteydessä, kun käsitellään demokratian kriisiä ja uusia ratkaisuja sen korjaamiseksi. Vuonna 2017 Helsingin kaupunki otti johtamisjärjestelmäuudistuksen ...
Musiikkiklubin asiakaskokemuksen kehittäminen: G Livelab Tampere
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää mitkä tekijät vaikuttavat musiikkiklubi G Livelab Tampereen konserttikävijöiden asiakaskokemukseen ja tehdä kerätyn aineiston pohjalta kehittämisehdotuksia asiakaskokemuksen ...
Innostunut työyhteisö onnistuu muuttuvassa työelämässä : Työssä innostumisen jäljillä
(2020)
Opinnäytetyössä tehdään näkyväksi innostuksen kulttuurin tekijöitä tutkimalla kokemuksia työssä innostumisesta. Työn tarkoituksena oli löytää, ymmärtää ja oivaltaa työyhteisöissä koettuja työssä innostumisen tekijöitä ja ...
Festivaalipalveluita kehittämässä - Case Ruisrock Artukainen Camping
(2020)
Asiakkaiden odotukset festivaalien palveluilta ovat kasvaneet huomattavasti viimeisen 15 vuoden aikana. Peruspalveluiden odotetaan olevan joustavat, helpot käyttää ja niiden tulee ottaa huomioon eri asiakkaiden tarpeet ...
Itä-Helsingin musiikkiopiston IMAGON 110 sädettä. Impulsseja henkilöstön imagotyöskentelylle.
(2020)
Tämä työ käsittelee musiikkioppilaitoksen imagoa. Organisaation, niin yritys- kuin oppilaitosorganisaation, toimintaedellytys kilpailuyhteiskunnassa on, että sen imago houkuttelee asiakkaita. Oppilaitosten imagosta puhutaan, ...
Mashallah! Tanssi on dialogi: Kehollinen työskentely kotoutumisen tukena
(2020)
Tämän opinnäytetyön tilaaja oli Humanistisen ammattikorkeakoulun Porukalla pääosaan hanke, jonka tavoitteena oli oppivelvollisuusiän ylittäneiden maahanmuuttajanuorten tukeminen peruskouluopintojen loppuun viemisessä. ...
Kulttuurijärjestöjen yhteistyöverkoston mallintaminen osana Lappeenrannan kulttuuristrategiaa
(2021)
Tämä kehittämistyö tarkastelee yhteistyöverkoston tarpeellisuutta sekä verkoston luomisen mahdollisuuksia lappeenrantalaisten kulttuurijärjestöjen välille toimijalähtöisesti. Työssä tarkastellaan myös minkälaista tukea ...
Strateginen ote taide- ja kulttuuriviestinnästä: Kansallisteatterin viestinnän uudet tuulet
(2020)
Yhteiskunnan monimutkaistuminen ja digitalisoituminen ovat muuttaneet suomalaista taide- ja kulttuuriviestintää merkittävästi. Kilpailu mikrosegmenteiksi pirstaloituneen suuren yleisön huomiosta on kovaa, mihin ...
Kansalaistoiminnan vahvistamisella vaikuttavuutta ammattijärjestöön
(2020)
Opinnäytetyössä tarkastellaan kansalaistoiminnan vahvistamisen mahdollisuuksia ammattijärjestössä. Tarve työn tekemiselle lähti siitä, että ammattiyhdistysliikkeen jäsenmäärät ovat laskussa, vaikka ammattijärjestöissä ...
"I don't know if it's because we're women...": Exploring the Relationship of Gender and the Signed Language Interpreting Profession
(2019)
This thesis examines the signed language interpreting profession and its relationship to gender in a Finnish context. Research on gender and signed language interpreting is scarce, and therefore the aim of this study is ...