Haku
Viitteet 1-10 / 10
Monikulttuurisuus kulttuurin voimavarana Kouvolassa : Näkökulmia maahanmuuttajataustaisten nuorten kulttuuriseen integrointiin
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli löytää kulttuurillisia kokemuksia nuorten keskuudesta ja kehittää toimintamalleja maahanmuuttajataustaisten ja kantasuomalaisten nuorten vuorovaikutuksen edistämiseen Kouvolan kaupungissa. ...
Kaapelitehtaan kehittäminen luovan alan hautomoksi
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkimus käsittelee luovaa alaa ja sen työllistämismahdollisuuksia. Tutkimuksen tilaajana on Kiinteistö Oy Kaapelitalo, joka tunnetaan paremmin kulttuurikeskus Kaapelitehtaana. Kaapelitehdas on Helsingin kaupungin ...
Ihanat ikivireät - elävää taidetta : virkistys- ja kulttuuritoiminta Syystien monipuolisessa vanhustenkeskuksessa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Kehittämishankkeen tavoitteena on tutkia taiteen ja kulttuuritoiminnan soveltavia mahdollisuuksia vanhusten palveluasumisessa. Pyrkimyksenä on selvittää, voidaanko taidelähtöisten työmenetelmien avulla kehittää Syystien ...
Homma ruuhkassa : Nuorten Akatemian Homman kehittäminen Sinisen meren strategian avulla
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytteen tarkoituksena on antaa ideoita Homman uudistamiseen ja kehittämiseen. Kyseessä on Nuorten Akatemia ry:n nuorille suunnattu brändi. Järjestö on olemassa tukeakseen nuorten omaa toimintaa. Homman keskiössä ...
"Se oli mulle sellanen riehakas hetki" : ARXin Intokoulu varhaiskasvattajien sosiokulttuurisena innostajana taidekasvatuksessa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Intokoulu on Hämeenlinnan Lasten ja nuorten kulttuurikeskus ARXin ja Hämeenlinnan varhaiskasvatuspalvelujen yhteistyömuoto, jolla viedään taidekasvatusta osaksi varhaiskasvatuksen arkea. ARX, työn tilaaja, halusi tietää, ...
Kuvataidepalvelujen tuottaminen yritykselle ja yhteisöille : siveltimet käteen johtajille ja seminaariväelle
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää miten yrityksille ja yhteisöille voidaan tuottaa paremmin kuvataidepalveluita. Työssä esitetään kahden esimerkkitapauksen avulla Tampereen Art360-osahankkeessa käytetty ...
Voiko kulttuurisponsorointia arvioida luotettavasti? : Luova Tauko -konsepti osana strategisempaa sponsorointia
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, voiko kulttuuri-sponsorointia johtaa ja sen tuloksellisuutta arvioida luotettavasti ja luoda arviointimalli kulttuurisponsoroinnin päätöksentekoon ja tehokkuuden mittaamiseen työn ...
Tapahtumia ja kohtaamisia Otavamediassa
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyön tavoitteena oli Otavamedian tapahtumamarkkinoinnin kehittäminen vastaamaan tämän päivän haasteisiin. Tutkimuskysymyksenä oli, mikä on brändin rooli tapahtumamarkkinoinnissa, kun huomioidaan alaan vaikuttavat ...
Tarvitsevatko teatterit yrityksiä? : Näkökulmia ja suuntaviivoja teattereiden ja yritysten yhteistyökumppanuuteen
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössäni perehdyn teattereiden ja yritysten väliseen yhteistyöhön, mitä se on ja mitä se voisi olla. Lähtökohtana on oma työni teatterin myynti- ja markkinointitehtävissä. Työtehtävässäni olen luonut jossain ...
Snowball -vienti- ja verkostoitumistapahtuman tarkastelu suomalaisen nykysirkuksen vientimallina
(Humanistinen ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä tarkastellaan Shanghaissa 22.–26.9.2010 järjestettyä suomalaisen esittävien taiteiden Snowball -vienti- ja verkostoitumistapahtumaa. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia, miten tapahtuma soveltui ...