• 3D-KATSELUOHJELMAN SUUNNITTELU JA TOTEUTUS VIVA3-HANKKEELLE 

      Pukero, Esa (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2010)
      Työn tarkoituksena on suunnitella ja toteuttaa 3D-mallien katseluohjelma Mikkelin ammattikorkeakou-lun VIVA3-hankkeelle Microsoftin XNA Frameworkin avulla . Lisäksi tarkoituksena on selvittää kuinka Microsoftin XNA Frameworkin ...
    • Karttapohjainen kaupunkimallinnus CityEnginellä 

      Koverola, Olli-Pekka (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
      Kolmiulotteisella kaupunkimallilla tarkoitetaan kaupunkimallia, joka on yleensä mallinnettu kaupungin nykytilasta. Malleja voidaan käyttää muun muassa erilaisten projektien havainnollistamiseen tai uusien suunnitteluun. ...
    • Kaupunkialueen 3D-mallintamisen kevyet menetelmät : case satamalahden alue SketchUpilla 

      Kuhno, Mikko (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2012)
      3D-kaupunkimallinnus tarkoittaa jonkin kaupungin tai kaupunginosan virtuaalista mallintamista joko demonstraatio- tai tutkimustarkoituksiin. Tämä opinnäytetyö pyrki selvittämään, miten SketchUp toimii kaupungin kokoisen ...
    • Peleissä mallintamisen periaatteet : Case: Stratogear 

      Mäki, Heikki (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Opinnäytetyö toteutettiin osana suurempaa projektia. Projektin tavoitteena oli kehittää peli. Peli käyttää alustana PC:tä. Projektin onnistumiseksi pelin tuli koostua vähintään pelattavasta demosta ennen kuin se voitiin ...
    • Pelialan & pelintekovälineiden selvitys 

      Sillantaus, Topi (Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
      Tämän opinnäytetyön aiheena oli pelialan katsaus ja erityisesti Unity3D-ohjelma. Kävin ensiksi läpi pelialaa yleisesti kertoen sen historiasta ja mielestäni sen tärkeimmistä asioista. Seuraavaksi otin esille muutamia ...