Haku
Viitteet 1-10 / 11
GWT - Sovelluskehys käyttöliittymän toteuttamiseen : Käyttöliittymän toteuttaminen UiBinder-sovelluskehyksellä
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyössä vastataan työn toimeksiantajana toimivan Observis Oy:n tarpeeseen saada selvitys nykyisen UiBinder-sovelluskehyksen soveltuvuudesta yrityksen käyttöön. Yritys on käyttänyt tähän asti GWT-sovelluskehityspr ...
Pelillistäminen ja käyttäjäkokemuksen suunnittelu mobiilisovelluksessa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tavoite on tutkia pelillistämistä ja käyttäjäkokemuksen suunnittelua mobiilisovellukseen ja
siirtää teoria käytäntöön. Sovellus on yrityksen kehittämisen tueksi suunniteltu ja sovelluksen mielenkiintoa
lisätään ...
Yrityksen graafisen ilmeen ja WordPress-teeman suunnittelu ja toteutus
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tämän opinnäytetyön aiheena on graafisen ilmeen ja verkkosivuston suunnittelu ja toteutus. Työn toimek-siantajana toimii mikkeliläinen metsäohjelmistoyritys Wuudis Oy.
Opinnäytetyöni tavoitteena on luoda startup-yritykselle ...
Javascript Full Stack -kehitys : Case: Makeko-arviointipalvelu
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Verkkopalveluiden ohjelmointi on lisännyt suosiotaan lähivuosina. Verkkosivujen toteuttaminen koki vallankumouksen, kun kehittäjät ottivat HTML5-kielen laaja-alaisesti käyttöön. Sen rinnalla JavaScript-kieli on tätä nykyä ...
KÄYTTÄJÄLÄHTÖINEN VERKKOSIVUSTON KÄYTETTÄVYYSTESTAUS
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Käytettävyystesti on erittäin ratkaiseva tekijä, miten verkkosivu tulee tavoittamaan asiakkaat ja kuinka hyvin asiakkaat pystyvät käyttämään verkkosivua tehokkaasti. Oikein ja huolella tehty käytettävyystesti parantaa ...
Pelisuunnittelu ja pelin ensimmäisen prototyypin toteuttaminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Pelien kehitys on muuttunut paljon videopelien noin viiden vuosikymmenen pituisen historian aikana. Työkaluja videopelien kehittämiseen on tarjolla aiempaa enemmän ja ilmaisversiot alentavat pelikehityksen aloittamisen ...
Twitch chatbotin ohjelmointi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda botti, joka kykenee valvomaan Twitchin tarjoaman suoratoistopal-velun yhteydessä tapahtuvaa keskustelua ja antamaan streamaajalle chatin hallintaa helpottavat työkalut. Samalla oli ...
Yksikkötestaus AngularJS-sovelluksessa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Sovelluskehitys käy kiivaammin kuin koskaan ennen. Web-teknologioiden kehittyessä yhä useampi pal-velu laajentaa toimintaansa Internetiin, ja tämän siirtymän helpottamiseksi luodaan vuosi toisensa jäl-keen uusia työkaluja ...
Web crawler – Case: WorldSome Oy
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Tässä opinnäytetyössä tutkin web crawlereiden toimintaa ja toteutin WorldSome Oy:lle tarkoituksiinsa sopivan web crawler -palvelun käyttöliittymineen. Työssä oli oleellista selvittää voidaanko vaatimuksien mukainen sovellus ...
Ohjaajan rooli lyhytelokuvatuotannossa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2016)
Opinnäytetyö käsittelee ohjaajan roolia ja työtehtäviä lyhytelokuvatuotannossa. Teoriaosuudessa käydään yleisesti läpi elokuvatuotannon kolme vaihetta, jotka ovat esituotanto, tuotanto ja jälkituotanto, sekä paneudutaan ...