Haku
Viitteet 1-10 / 524
Tilitoimistoketjun kilpailustrategian luo-minen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena on tutkia kansainvälisen liiketoiminnan edellytyksiä, Pietarin, Moskovan ja Viron liiketoimintaympäristöjä sekä laatia suosituksia tilitoimistopalvelujen tarjoamiseen Virossa toimiville ...
Projektihallinnan kehittäminen Heinolan kansalaisopistossa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Projekti on asetettuihin tavoitteisiin tähtäävä toiminnan muoto, jonka toiminta alkaa ja päättyy tietyn ajan sisällä, jolla on omat resurssit ja jonka toimintaa seurataan ja raportoidaan. Usein projektin toiminta jaksotetaan ...
Creating a beer degustation for restaurant "Talli". Marketing promotion.
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Restaurant business nowadays is not only catering establishment, with the function of food service. It includes the function of nutrition, education, leisure, media and competent marketing policy. Creating a new product ...
Sushi Days in Mikkeli
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2013)
Main purpose of this thesis is creation of a few Sushi events. Main theme is Japanese cuisine and Sushi in general. There was an additional task- to increase customer loyalty to new product as a new lunch by creation a ...
Kaupunki Lahjaksi -lahjakortti : Markkinointiviestintäsuunnintelma vuodelle 2015
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää tehokkaimmat markkinointiviestinnän keinot Kaupunki Lahjaksi -lahjakortille. Tarkoituksena oli luoda vuodelle 2015 markkinointiviestintäsuunnitelma, jonka avulla voi-daan tehostaa ...
Etelä-Savon sairaanhoitopiirin kustannuslaskennan kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyön aiheena on Etelä-Savon sairaanhoitopiirin kuntayhtymän kustannuslaskennan kehittämi-nen.. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on syventää kustannuslaskennan ymmärrystä koko organisaa-tiossa ja sitä miten ...
Yritys X:n digitaalisten markkinointikanavien kartoittaminen B2B kokousasiakkaille
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli kartoittaa tehokkaimmat digitaaliset markkinointikanavat Yritys X:n B2B kokousasiakkaille. Tarkoituksena oli selvittää mitkä digitaaliset markkinointikanavat ovat parhaat yritysasiakkaille ...
Verkostoitumisen hyödyntäminen projektin järjestämisessä: Case Täydellinen liikuntakuukausi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Verkostoituminen on oleellinen osa tämän päivän organisaatioiden toimintaa. Yhteistyö muiden kanssa tuo mukanaan uusia näkökulmia, mahdollisuuksia sekä ratkaisuja. Yhteistyön avulla on mahdollista saavuttaa jotain, mihin ...
Yrittäjyyden edistäminen ammatillisessa oppilaitoksessa : Case Etelä-Savon ammattiopisto, Esedu
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
Tässä tapaustutkimuksessa tarkasteltiin opiskelijoiden yrittäjyyden edistämistä Etelä-Savon ammattiopiston (Esedu) toiminnassa. Opinnäytetyön tavoitteena oli haastattelututkimuksen avulla selvittää opiskelijan yrittäjyys ...
Analysis of the implementation of the Supplier Code of Conduct. Case: Company X, Russia
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2015)
The practice of the corporate social responsibility is evolving, and its expansion has reached the supply chain partners including suppliers. The trend of outsourcing business activities and the globalization of the economy ...